Hei olen uusi !
Hei olen uusi !
Mitä kuuluu,kukkuluuruu.;olinpasovela,gif;
Jaahas, tää taitaa olla kans sitä klemiöön klaanii. Tai mistäs mie tiiän. Kytöaho näyttää muutenkii olevan foorumiaktiivista-aluetta, et jos se kullankeltainoranssiinleijonankaltainen kissaeläin Arska levittää jonkiilaist foorumiviirust naapurustoretkillään. Jokatapaukses tervetuloo. :murhafoorumiperhe.gif:
- Pulina
- "I just wanna dance, is that a crime"
Häh???
Jos tuo uusi rekisteröityjä on se keneksi hänet luulen, ihmetyttää kyllä vallan kovin. Tyyppi ei ole vielä syntynytkään ja nyt jo kirjottelee foorumiin? Nykyajan lapset tietysti on aikaslailla vanhempiaan edellä tässä tietotekniikassa, mutta silti....???
...Lapsi EI muistuta vanhempiaan. Onneks!
...Lapsi EI muistuta vanhempiaan. Onneks!
- mahtiainen
- Hinku of London
color
Minust tuntuu, etta kyl se teidan perheen punakka vari (colour), pigmentti saattaa siita sitten ian myota ilmestya. Elkaa peljatko. Ja paassa olevat ulokkeet kasvavat myos, kun vuosia kuluu...
:multi:
:multi:
- Pulina
- "I just wanna dance, is that a crime"
Pelottava ajatus...
Mahtiainen Hyvä!
Pelottava skenaario...
Jos me tästä vielä iän myötä muututaan enemmän punaisiksi + pitempisarvisiksi, EI HYVÄLTÄ NÄYTÄ. Saati sitten tunnu...
Iita parka on syntyessään vaaleanpunainen + pienet sarven nykeröt päässä? Toivottavasti ei kätilö pelästy...
:prettyinpink;gif
Pelottava skenaario...
Jos me tästä vielä iän myötä muututaan enemmän punaisiksi + pitempisarvisiksi, EI HYVÄLTÄ NÄYTÄ. Saati sitten tunnu...
Iita parka on syntyessään vaaleanpunainen + pienet sarven nykeröt päässä? Toivottavasti ei kätilö pelästy...
:prettyinpink;gif