Kuulkaas arvostetut foorumilaiset kun minulla on pahemman luokan mielenmurhe, katsokaas kun tuolle mahtiaiselle (niin juuri sille joka siellä lontoossa on) pitäisi kehittää jokin titteli, onhan tuo mahtiainen kuitenkin tällä hetkellä koko foorumimme kaukaisin jäsen, noin niinkuin ainakin sanoisinko matkallisesti, riennä apuun oi ratsu rohkea!!!! Niin ja tuo mumman vihjailu siitä harvemmin foorumissa käynnistä ei oikein jaksa vakuuttaa, kyllähän nuita koneita on maailma pullollaan, joten eipä varmaankaan tuosta probleemaa tule, joten eläpäs mumma uhkaile.
Positiivisesti yllättyneenä totean Timon loman loppuneen, täällä onkin kaivattu hieman "lisävirikkeitä", pitäisi varmaankin järjestää kokoontumisajot jossakin, tosin tuo mahtiaisen ehdotus tuosta lontoonmaasta ei nyt kyllä saa oikein täältä suunnalta kannatusta... Hmm, tai no toisaalta.... Lontoossa on kyllä perin miellyttävän makuista olutta, niin ja vaikkakin täällä saa joitain samankaltaisia yritelmiä, niin ei se vaan kyllä kuitenkaan samalta maistu, sitäpaitsi se apila oluen kuohassa on niin perin viehättävä piirre muutenkin niin kuninkaallisessa juomassa. Ja sitten lontoossa on vielä se soho, jossa on monia mielenkiintoisia pikkukauppoja, sekä mainiota ruokaa.
Noh, mitäpä tässä enempiä turisemaan, täytyy mitä ilmeisemmin alkaa valmistautumaan töihin lähtöön, kun pitkästä aikaa pitäisi vääntäytyä illaksi töihin... Mutta toisin kuin monella muulla, minulla vielä kesäloman loput siintävät edessäpäin, ei voi muuta sanoa kuin että hymyilyttää, sitäpaitsi syksy lienee parasta aikaa pitää kesälomaa, kesä kun on niin hiostavan tuskastuttava, että minä en ainakaan siitä juurikaan nauti... Mutta syksy, siinä sitä on jotakin, sanoisinko että syksy on vuodenajoista paras, ehdottomasti! Viileää ja raitista ilmaa, eikä tarvitse tukahtua terassilla missä lehtomäkiset pörrää ja häiriköi... Pidemmittä puheitta, päätän lähetykseni täältä tähän, ilman ensimmäistäkään hymiötä *tekee enkat*
Hätä on kauhea
- Lehmusmehtä
- Gurrjäsen
Mahtiainen on tietysti Lontoon ulkomaankirjeenvaihtaja, meidän ikioma Erkki Toivanen (paksummat sangat vain kakkuloihin).
Enkä olisi minäkään huolissani mumman poissaolon pysyvyydestä. Itse juuri pakon edessä vietettyä kaksi (2) viikkoa Lahtiset.com:itonta aikaa voin sanoa loppuvaiheen olleen jo yhtä hele--ttiä, kun öin ja päivin uniini tuli S.Lahtisen kasvot laulellen äärimmäisen vapaamuotoista mainosviisua; "Lahtiset-piste-com" :accousticguitar.gif: En vieläkään ole toipunut täysin riippuvuuden aiheuttamista tuskista, vatsanväänteistä ja hymykuopista vaikka tämä on jo toinen viestintynkä loman jälkeen.
Jaan toveri Lahtisen mielipiteen syksyn otollisuudesta kesäloman ajankohdaksi, juuri yhdistetyn iskä-&kesäloman pitäneenä mieleni tekevi pitämän hieman syyslomaa jatkoksi... Näin syksyisin luonto on värikkäimmillään, ilma raikkaimmillaan ja iltaisin varjot niin pimeitä ettei sinua huomata ennenkuin onkin jo myöhäistä..üüüüüüü :batman.gif:
Enkä olisi minäkään huolissani mumman poissaolon pysyvyydestä. Itse juuri pakon edessä vietettyä kaksi (2) viikkoa Lahtiset.com:itonta aikaa voin sanoa loppuvaiheen olleen jo yhtä hele--ttiä, kun öin ja päivin uniini tuli S.Lahtisen kasvot laulellen äärimmäisen vapaamuotoista mainosviisua; "Lahtiset-piste-com" :accousticguitar.gif: En vieläkään ole toipunut täysin riippuvuuden aiheuttamista tuskista, vatsanväänteistä ja hymykuopista vaikka tämä on jo toinen viestintynkä loman jälkeen.
Jaan toveri Lahtisen mielipiteen syksyn otollisuudesta kesäloman ajankohdaksi, juuri yhdistetyn iskä-&kesäloman pitäneenä mieleni tekevi pitämän hieman syyslomaa jatkoksi... Näin syksyisin luonto on värikkäimmillään, ilma raikkaimmillaan ja iltaisin varjot niin pimeitä ettei sinua huomata ennenkuin onkin jo myöhäistä..üüüüüüü :batman.gif:
- Lehmusmehtä
- Gurrjäsen
Hepu
Mieleni minun tekevi,aivoni minun surkastupido.Olen ollut poissaoleva.Mitä teen ? Ari Nikula on purkanut vessani,vaimoni on lihonut,sormeni on murtunut(melkein),olin katsomassa jääkiekkopeliä,kissa nukkuu päässäni(luit aivan oikein)... Voi minua.
Mahtiaisen titteli,Lontoon pahin kikkeli.Hah,hah kylläpä irtoaa meheviä juttuja,on se hyvä ettei täällä ole tuttuja.
Täten ehdotan Mahtiksen titteliksi; Vuoden ulko-Voikkaalainen.
;heiheijahyvääyötä;gif
Mahtiaisen titteli,Lontoon pahin kikkeli.Hah,hah kylläpä irtoaa meheviä juttuja,on se hyvä ettei täällä ole tuttuja.
Täten ehdotan Mahtiksen titteliksi; Vuoden ulko-Voikkaalainen.
;heiheijahyvääyötä;gif