Voitiko

Viriiliä ja vapaamielistä keskustelua vakavista aiheista
Post Reply

Oletko voittanut lotossa?

joo
4
80%
en
1
20%
en oo koskaan lotonnut
0
No votes

Total votes: 5

olli

Voitiko

Post by olli »

3,2 miljoonaa€? Itsehän en voittanut. Pari vuotta sitten oli 5 oikein, voittosumma n. 50€.
Juon alkoholia vain sen verran että sosiaaliset esteet poistuvat. Kuten puhekyky ja tajunta.
Lehmusmehtä
Gurrjäsen

Post by Lehmusmehtä »

Samanlaista äkkirikastumista en ole saanut kokea kuin vanha salakuljettaja Laitinen, mutta parikin kertaa on neljä oikein tulos sattunut kohdalle. Kyllä kelpasi voittajan hymyillä. :lol:
Kun Markku puhuu, kivet on hiljaa ja kuuntelee!
mumma
Gurrjäsen

Post by mumma »

en oo muutenkaan voittanu ikänä mitään...paitsi kerran voitin palokunnan arpajaisissa rikkinäisen palovaroittimen...damn you H. Vest!

Nyt kyl lottosin, varmana voitosta. Oliko vähän noloa perua äsken Bermudan-lennot. Otan siis nämä leit kaulasta ja laitan kaislahameen väskyyn oottamaan seuraavaa jättisaalista.
Mutta oli se vaan eri hienoa olla viikon päivät "tuleva lottovoittaja". Olin haaveissani jo moneen kertaan pelastanut itämeren sademetsissä elävät siperian delfiinit nälkäkoleralta.
"I have a God-given talent. I got it from my dad."
-Julian Wakefield, Missouri basketball player

"Jos aika on aika, niin aika on aika!"
- kärttyisä katsoja teatteriesityksen viivästyessä Anjalankoskella 30.3.2008
samiel
Administrator

Post by samiel »

Miä oon voittanu pari kertaa päävoiton, mutta siihen se on sitten jäänytkin, eli ei paljon hurraamista, kun ottaa huomioon, että Lottoa on pelattu jo joulukuusta 1970. Tiesittekö muuten, että Lotto on kehitetty Italiassa?

Tätä Lahtiset[dot]comin kirjoittajapulaa olen miettinyt. Yksi varteenotettava syy siihen lienee, että aina pitäisi olla jotain nokkelaa sanottavaa, josta pääsee siihen, että kirjoittaminen alkaa olla näillä vuosilla ja karttuneella kyynisyydellä lähes mahdottomuus, ellei sitten halua heittäytyä sarkastisen ilkeäksi, mikä tietysti toisi hieman vaihtelua kirjoitteluun. Yhtään kunnon välienselvittelyä, kun ei ole vielä tähän päivään mennessä täällä nähty.

Eli tästä sitten päästäänkin siihen, että nyt kaikki joukolla provosoimaan, jos ei muu auta, niin kirjoittakaa kännissä, silloin kun tulee aina parhaat ideat mieleen. Tähän voin puhtaalla sydämellä sanoa, uskokaa minua, been there and done that.

Täytyykin mennä korkkaamaan pullo Koskenkorvaa, nyt kun sitä saa vielä viinana juoda. Keväällä kun tämäkin perinnejuoma muuttuu sitten Vodkaksi, vaikka toveri Dimitri Mendelejev tästä olisikin takuulla eri mieltä. Totuushan on, että yksi litra Vodkaa pitää painaa huoneenlämmössä 953g ja sen alkoholipitoisuuden pitäisi olla 40% (eikä yli 37,5 %, kuten EU:n neidit sanovat, hamekankaat postiin). Tosin tuo päätelmä on tehty Venäjällä, jossa huoneenlämpö on voinut Tsaarin-aikaan olla vähän mitä sattuu.

Tulipa nyt sitten käytyä katsomassa itsekkin tuo Beatles, täytyy kyllä myöntää, että musiikki toimi hyvin, mutta itse teksti ei järin kummoinen ollut. Tuon stoorin kirjoittajan ei Lahtiset.comiin tarvitse vaivautua. Muuten viihdyin kyllä, kuten viihtyi lapsetkin.

Mollikaiselle voisi tietysti vielä näin lopuksi todeta, että eikun leilit takaisin kaulaan ja kaislahameessa matkalippu kotiin Kuusaalle. Tuu pois, iso maailma ei ole Sinua varten.
Ei yksi mies sotaa kaipaa...
samiel
Administrator

Post by samiel »

Kah, sattuipa silmään mielenkiintoinen fakta. Ollin ja Isomelan kirjoitettujen viestien määrä, ei heitä kuin viidellä. Minun lukemiinhan teillä pojat on vielä matkaa ja FF Mulligan ei ole edes samalla sataluvulla. Eli minä voin rauhassa elbata foorumilta, jutellaan sitten taas lisää, jahka ollaan lähempänä toisiamme.

Tulipa muuten mieleen myös, että kun tuota viinanjuontia äsken kannatin, niin saisihan tuota varmaan lisää liikennettä tännekkin, jos pistetään pystyyn lahtiset.com seksiosio. Jokaiselta meiltähän löytyy taatusti joku itse kirjoitettu eroottinen, aikanaan Reginaan lähetetty novelli pöytälaatikosta, josta voi hieman ammentaa tähän nykyhetkeen...
olli

Post by olli »

Nii, ja missä on Mahtiainen? Ohitin muuten tällä viestillä hänet, viestien määrässä mitattuna.
Juon alkoholia vain sen verran että sosiaaliset esteet poistuvat. Kuten puhekyky ja tajunta.
samiel
Administrator

Post by samiel »

Se on Lontoossa...
samiel
Administrator

Post by samiel »

Höh, ei vieläkään yhtään seksinovellia, vaikka kuinka he(t?)(h?)kutin. Aktiviteettitaso foorumilla olisi antanut olettaa muuta :P
mumma
Gurrjäsen

Post by mumma »

No täältä pesee....osa 1 esileikki:

"Näikkö? Tuolla se taas mennä vilahti pöpelikköön! Tässä minun mökin nurkilla se pyörii. On se kyllä kumma kun tollanen aikanen mies tällasta vanhaa akkaa piirittää. Siltä kun kysyy, että: Milläs asialla?, niin se heristelee korvia ja ölisee, että: Iennii, iennii."

Osa 2 splätter-osio eli kliimaksi eli K18 kohtaus

"No oon minä sen Paavon kerran sisällekin päästäny. En minä mikkään rietastelija oo!! Säälistä minä sen annoin kerran hierasta. Eipä tuo kursaillu, ja itelläkkii teki mieli. Ja umpeenhan se kasvaa, jos ei välillä lopsauttele. Vaan enpä tiiä oisko sittenkään pitäny, kun se täällä koko ajan ramppaa. Rupee ihmiset pian puhumaan"

...sitten osa 3....jälkilöylyt:
"yks yö mie heräsin kun kuistilta kuulu meteliä. Mie otin uunin päältä ranstakan ja hipsuttelin ovelle. Lävväytin sen (?!) selälleen ja huusin, että: Kuka helvetti se täällä metelöi! No Paavohan se oli. Poika pelästy ja pinkas pusikkoon. Ja tiiäkkö, mie näin että sillä pätjötti!"

- Trio Erectus-

Mutta missä on Timon Böömin murretta puhuvien ponien tarinat?...saatas vähän vastapainoa tähän My little Ponien valtaamaan ponikulttuuriin!?!?

Lehmusmehtä
Gurrjäsen

Post by Lehmusmehtä »

"Se ei jäykistynyt, ei sitten millään"
(harmi että Georgen repliikit ovat jääneet tällä tasolle muistojeni kätköihin, mielelläni potenssiongelmista olisi enemmänkin muistanut).

Kaikki improjauksessa käytetyt eläimet voivat hyvin eikä niitä ole asetettu tilanteisiin joissa olisi ollut mahdollista rikkoa EU-direktiivejä, toimia vastoin Animalian arvoja, hyväksyä Tami-Tammisen prinsiippejä eikä millään tavoin koeteltu hyvää makua. Jos joku korkealta kirkkahasti laulava/jodlaava poni väittää muuta, niin sanokaapa sille että huomasin kyllä hänenkin nauttineen siitä...

Kaikki on hyvin, ollaan matkalla vielä... semmottinen revyy olis kyllä kans kiva taas. Kun Mummakin sitä Arjen kärytystä täällä otaksumani mukaan lainasi, niin Sammyboy voisi vetäistä latvatähdestäkin sellaisen Lahtiset.com version täällä ihan vaan joulunodotuksen tuskan hellittämiseksi...
:santa: :banghead: :santa:
olli

Post by olli »

Tissit? Tissit! Noniin, olen nyt kantanut oman "korteni" "kekoon". Miks tää muuten on lottovoitto-otsikon alla? Hämäystä?
samiel
Administrator

Post by samiel »

Se on kato Ylli pienoinen lottovoitto tämäkin. Foorumin viimeisintä satoa selatessa voimme varmasti kaikki todeta olevamme vähintään kerran voittaneita.
mumma
Gurrjäsen

Post by mumma »

Ton Ollin viimesimmän viestin kaks ekaa lausetta/huudahdusta täyttää usemman Samin heittämän haasteen...

- viesti on eroottinen
- se voidaan nähdä ns. provo-viestinä, ja provosoitumistahan täällä etsittiin...tarkoitan siis viestintätyyliä, jossa toistetaan osuvasti yhtä, hyvin valikoitua, sanaa (vrt. esim fuckfuckfuckfuck-viestit, joita esiintyy joillain keskustelupalstoilla)
- ja se lisää taas yhdellä Ollin varsin kunnioitettavaa etumatkaa Timoon, jos puhutaan viestimääristä ja siis tietty eroottisista kirjoituksista.

Olli rulez! :salute:

olli

Post by olli »

Kiitos kaunis, jalo Mumma. Ei se etumatka kyl niin varsin kunnioitettava ole. Apropåå, kaikkihan me ollaan lottovoittajia. Synnytty Suomeen, nääs! Vai onko joku joka ei ole? Siis voorumilainen.
olli

Post by olli »

3 ja lisänro. :(
Lehmusmehtä
Gurrjäsen

Post by Lehmusmehtä »

Olis pitänyt panostaakin kenoon niin ois saanut panoksen takaisin kun ei yhtään osunt, palloakin potkivat väärin tuloksin. :( :( :(
No, onneks tosiaan oon syntynyt Suomeen, vai olenko, mistäs hitosta sitä voi itte olla varma, mutta näin on väitetty...
:? :? :?
Post Reply