Hiljaista on kuin huopatossutehtaalla.

Hyi sattana,olli wrote:Täs oopperas http://www.opera.com/on tommonen kirjanmerkit -systeemi tuol ylälaidassa. Lisää sivu sinne ja voilla: Lahtiset.com löytyy sieltä, ei tarvi kuuklettaa. Mitä en tee kyllä muutenkaan.
"hei, olen Mumma. Mul on tapana vierailla yhden nimeltä mainitsemattoman huopatossufirman sivuilla, siis vahingossa. Tai niin miä ainakii toivon, että vahingossa. Se käy niiku ihan yllättäen...ja varottamatta. Et ihan normipäivänä ku oisin menos kattomaa, et mitä kaverit bamlaa foorumis, ni sitte yhtäkkiä mulla on jotkut keltaset rei'itetyt huopajalkineet nenän eessä...ja sit miä vaan jään kattomaa niitä. Et miten mukavat ne on. Ja mikä hassuinta, että sitte ku taas seuraavan kerran eksyn (vahingossa, tietty) taas niille sivuille, ni ne keltaset huopatossut on saanu vierelleen harmaat ja siniset tossut. Ja ne on niin ystävällisen ja miellyttävän näköisiä...ja taas mulle tulee se epämukava fiilis, että haluisin vaan jäädä kattomaan niitä. Oon yrittäny puhua tästä ihmisille aiemminki, mut kukaan ei o kuunnellu, mut sit Timo (nimi muutettu tunnistamisen vaikeuttamiseksi) sano, et sekii käy niil sivuil. Ja hei, se on kuitenki perheellinen ihminen, eli voin vaa kuvitella, että miten vaikeeta sen on myöntää tää asia. Voimii, Timo!"Lehmusmehtä wrote: Jatkan siis kuukeloimista, kiitos Mumma vertaistuesta...
Snakkarin jonossa puhuivat myös jostain osoiterivistä selaimen yläreunassa. En ymmärtänyt, ajattelin että se on niitä isojen poikien juttuja.Lehmusmehtä wrote: Hyi sattana,oopperaa
en niele kun korkeintaan pitsana, mieluummiin huopikkaat jalassa heikoilla jäillä kun oopperatalossa peltorit korvissa. Jatkan siis kuukeloimista, kiitos Mumma vertaistuesta...
If ya know what I mean...samiel wrote: ...jostain osoiterivistä selaimen yläreunassa....
Mä oon kuullut tuosta kanssa, hississä, bussissa tai junassa tai jossain missä katsotaan varpaita ja ollaan niin kuin ei oltais ja kuunnellaan mitä se yksi vähän avoimempi kaveri huutaa sinne matkapuhelimeensa. Mutta kuulosti aivan liian vaikealta ja aivan liian ykkösiltä ja nollilta, kun on olemassa helppokäyttötoimintoja kuten Batmanin punainen puhelinlinja Gordonille.samiel wrote:Snakkarin jonossa puhuivat myös jostain osoiterivistä selaimen yläreunassa. En ymmärtänyt, ajattelin että se on niitä isojen poikien juttuja.
Mahtavuutta, mainiosti muotoiltuLehmusmehtä wrote: kuulosti aivan liian vaikealta ja aivan liian ykkösiltä ja nollilta...
Vaikken compuuttereista mitään ymmärrä, niin immateriaalioikeudet on sitäkin paremmin hansikkaassa, eli tekijänoikeus syntyi samaan aikaan kun minä koskettelin näitä ihmeellisiä nappuloita tässä pöydällä ja tekstiä ilmestyi näyttöpäätteelle ja sitä kautta mitä ilmeisemmin paikkaan nimeltä internetti, jolloin julkaisin siis sen. Oliskohan 75 vuotta lusikan nurkkaan heittoni jälkeen kun tekijänoikeuteni julkaisuuni lakkaa olemasta olonsa. Nuo Copiraightit ja oikeudet pidätetään tavattaessa on amerikkalaisten hapatusta ja sinällään koristeen veroisia vaikka mitä kirjaimia piirtelisi ympyröiden sisälle sinne sun tänne kirjallisia ilmaisuja. Kansakuntaa joka YK:n oikeutuksella valvoo ilmatilaa pommittamalla maakohteita puolen vuoden ajan kunnes iso-G saatiin hengiltä (joka ei tietääkseni lentänyt ilmatilassa) ei voitane muutenkaan pitää kovin viisaana, eihän?mumma wrote: Mahtavuutta, mainiosti muotoiltuSori vaan Timo, tai kuka ko. ilmaisun on kehitellytkään, aion surutta lainata loihemaasi. Oisit copyrightannu sanasi, nyt se on myöhästä
Hätäsenä lukijana (ja muutenkin hieman puolijauhoisena ihmisenä) ajattelin ens, että mitämitä, joko ne on George dabeljuun siirtäneet niille liftariystävällisemmille linnunradoille, mutta sitten tajusin, että isommasta-G:stä oli kyse...Lehmusmehtä wrote: Kansakuntaa joka YK:n oikeutuksella valvoo ilmatilaa pommittamalla maakohteita puolen vuoden ajan kunnes iso-G saatiin hengiltä (joka ei tietääkseni lentänyt ilmatilassa) ei voitane muutenkaan pitää kovin viisaana, eihän?