Olen häpeissäni

Viriiliä ja vapaamielistä keskustelua vakavista aiheista
Lehmusmehtä
Gurrjäsen

Re: Olen häpeissäni

Post by Lehmusmehtä »

samiel wrote:Minä olen kohta valmis. Tänäänkin menin reippaasti fillarilla töihin, joten ennemmin tai myöhemmin todennäköisesti törmäämme aamulla.

Muistakaamme kuitenkin olla tervehtimättä (kuka nyt muutenkaan törmätessä tervehtii?) Vasta pelikentällä sitten kohtelias nyökkäys tulee kyseeseen.
Pidän mielessä, aamuisin se olisikin enemmän sellaista unissaan puhumista jos erehtyisi tervehtimään ja unissaanpyöräilijäähän ei saa herättää?

Lisäksi muuten tuore huhu (laitoin sen juuri liikkeelle) kertoo että onnentalismaanimme Laitiin tullaan näkemään vikkelini liikkeineen ja peräänantamattomalla asenteellaan tänä kesänä (eilisestä lumisateesta huolimatta kesä) häärimässä vastustajien riesana kentällä. Heti kun olet lukenut tämän, voit todeta kuulleesi jostain saman huhun. :shhh:
Kun Markku puhuu, kivet on hiljaa ja kuuntelee!
samiel
Administrator

Post by samiel »

Joo, tuo pitää paikkaansa. Olen kuullut saman huhun luotettavasta lähteestä. Run Ylli run.

Eipä törmätty tänään, ilmeisesti kellomme kulkevat siis eri aikaan...
Ei yksi mies sotaa kaipaa...
Lehmusmehtä
Gurrjäsen

Post by Lehmusmehtä »

samiel wrote: Eipä törmätty tänään, ilmeisesti kellomme kulkevat siis eri aikaan...
Yritin olla tänä aamuna tarkkana, vaan en kasvoja sun löytänyt joukosta toisten. Miltä puolelt sie kierrät Lappalan? :think:
Kun Markku puhuu, kivet on hiljaa ja kuuntelee!
samiel
Administrator

Post by samiel »

Ah, poikkeus ol tämä aamu. Nelipyöräinen minut kuljetti tapaamaan herroja Kouvolassa. Mi ompi tilanne torstaina, sen näemme silloin, mutta kakspyöräinen minua silloin kuljettaa Jokelan kautta.
mumma
Gurrjäsen

Post by mumma »

Miten nää meidän keskusteluaiheet ajautuu aina siihen, että Sami ja Timo pohtii morjestamisen taidetta ja Ollin jalkapallostelua? No ei aina. Välillä, joku myös miettii, missä Jyke on.

Jyke, huhuu!?
"I have a God-given talent. I got it from my dad."
-Julian Wakefield, Missouri basketball player

"Jos aika on aika, niin aika on aika!"
- kärttyisä katsoja teatteriesityksen viivästyessä Anjalankoskella 30.3.2008
samiel
Administrator

Post by samiel »

Jyke oli eilen meillä, joten on se olemassa.

Mumma, onko maailmassa muuta relevanttia keskustelun aihetta, kuin morjestamisen taito ja jalkapallo?
Post Reply