samiel wrote:Minä olen kohta valmis. Tänäänkin menin reippaasti fillarilla töihin, joten ennemmin tai myöhemmin todennäköisesti törmäämme aamulla.
Muistakaamme kuitenkin olla tervehtimättä (kuka nyt muutenkaan törmätessä tervehtii?) Vasta pelikentällä sitten kohtelias nyökkäys tulee kyseeseen.
Pidän mielessä, aamuisin se olisikin enemmän sellaista unissaan puhumista jos erehtyisi tervehtimään ja unissaanpyöräilijäähän ei saa herättää?
Lisäksi muuten tuore huhu (laitoin sen juuri liikkeelle) kertoo että onnentalismaanimme Laitiin tullaan näkemään vikkelini liikkeineen ja peräänantamattomalla asenteellaan tänä kesänä (eilisestä lumisateesta huolimatta kesä) häärimässä vastustajien riesana kentällä. Heti kun olet lukenut tämän, voit todeta kuulleesi jostain saman huhun.
Ah, poikkeus ol tämä aamu. Nelipyöräinen minut kuljetti tapaamaan herroja Kouvolassa. Mi ompi tilanne torstaina, sen näemme silloin, mutta kakspyöräinen minua silloin kuljettaa Jokelan kautta.
Miten nää meidän keskusteluaiheet ajautuu aina siihen, että Sami ja Timo pohtii morjestamisen taidetta ja Ollin jalkapallostelua? No ei aina. Välillä, joku myös miettii, missä Jyke on.
Jyke, huhuu!?
"I have a God-given talent. I got it from my dad."
-Julian Wakefield, Missouri basketball player
"Jos aika on aika, niin aika on aika!"
- kärttyisä katsoja teatteriesityksen viivästyessä Anjalankoskella 30.3.2008