Sami, mikä logiikka pelipaikkajaossa?!?!?

Viriiliä ja vapaamielistä keskustelua vakavista aiheista
Post Reply
mumma
Gurrjäsen

Sami, mikä logiikka pelipaikkajaossa?!?!?

Post by mumma »

Istu ja pala!!! Tajusin just tossa, että lahtiset.comin joukkueen maalissa saa nököttää Pulina! Niin niin, ihminen joka eräänkin kerran on istua nököttänyt katsomossa, kun jotkut meistä kimpoilevat lavalla. Onko tämä nyt laitaa?!! Miksi lyötyä lyödään näin? Kerrankin kun rva Klemiöö sais rehkiä muitten kanssa tatamilla niin se saa venytellä rauhassa maaliverkkoa vasten. Lehmusmetsä, joka yleisesti käyttää ilmaisua "ohjaaja on natsisika", puolusta nyt vähän! Aatelkaa nyt kaikki lahtiscomilaiset, Piia natisee siel maalil, että "juaskaa, tehkää nyt jo kori! Profiili yleisöön päin, diu diu!"!! ja hyväs lykys se saattaa kannustaa meit laulamalla Kesäpanoa!!! Siinä voi tulla joukkuetoverille houkutus singota pallo vahingossa omaan maaliin...onko tämä se mitä haetaan? Häh?

Mutta muuten olen sitä mieltä, että Piian idea pesäpallopelistä on hieno :D
samiel
Administrator

Post by samiel »

Hei hieno havainto Mumma. Klemiöö Pulinastahan pitäs noilla kriteereillä periaatteessa tehdä joukkueen kapteeni ja pelinrakentaja :wink: Katsos tämä epäonnistunut valinta johtuu siitä, että basbarduuuta ei ole vielä tehty, joten minä en ole ehtinyt tämän RautaRouvan kouriin :roll: Niih, muuten Mumma, mitkä on ne kootut selitykset siihen kun ei ole näkynyt Mummaa palstoilla, saattaa nimittäin olla niin, että minä en ole ainoa joka näitä selityksiä vaatii!
mumma
Gurrjäsen

Post by mumma »

Nii siis asianhan on niin, että miä oon taas töissä...ja tottakai ihmisel on sillon enemmän aikaa lahtisille ku esim. työttömänä ollessa :lol:

Nii ja miksi tääl ei mainostettu, että yks foorumilainen ol telkkarissa ma:na?!!?!? :mad: Ja vielä paikallisuutisissa! Niinpä, Marko "directors cut" Kivioja opasti pyörätuolinkorjaajia, ja sanoi sitte kuusaalaisturkulaisittain "sehän on hyvä peli". Monennenkohan oton Marko hyväksy? Mutta siis oisin kyl oottanu jonkulaista puffia tai tiiseriä täällä foorumissa!

Juhannus painaa päälle ja siksipä toivotan hyvää ja hyydytettävää keskikesänjuhlaa :P
Post Reply