No haloo

Viriiliä ja vapaamielistä keskustelua vakavista aiheista
Post Reply
samiel
Administrator

No haloo

Post by samiel »

Heh, ei meitä foorumilaisia voi tänä päivänä ainakaan liian aktiivisiksi moittia *katsoo peiliin* mutta onneksi Olli on saapumassa lähipäivinä pelastamaan meidän kurjan yhteiselon, katsokaas kun Ollille on tulossa se nettijuttu... tiedättehän. Niin, elo täällä mäntymäessä sujuu tasaisen rauhallisesti, vihdoinkin on kattokin pään päällä ja vielä uusi sellainen. Mummalle voisi sanoa sen verran, notta en päässyt viimeksi improamaan (huomasitko?). Semmosta sitten, kai sitä taasen on siirryttävä työelämään...
Lehmusmehtä
Gurrjäsen

Post by Lehmusmehtä »

Morgen!!!

Sammyn viestin luettuani (ja aika monta muutakin sitten viime kirjautumiseni) katsoin itsekin peiliin, järkytyin ja saavuin vuodattamaan kokemustani tänne. Normaalien Eppujen rempseässä laulelmassa Lahtinen näkee miestenhuoneen peilistä Jumalan, miten kävi tällä kertaa???

Isomelallinen onnentoivotuksia Lehtomäen suunnasta kaikille lisääntymistä onnistuneesti tämän vuoden aikana harrastaneille, se on hieno ja suositeltava harrastus (ja jos ei onnistanut tänä vuonna jatketaan harjoittelua/yrittämistä, sekin on ihan kivaa). Sannan mainitsemasta mainiosta aamuherätystä suosittelen nauttimaan täysin rinnuksin, sillä nyt kun osataan jo itse kävellä niin aamuherätys tapahtuu kiipeämällä vaippa (yön jäljiltä sangen täyteläinen) edellä iskän naaman päälle ja virnistyksen sijaan ollaan aidon hämmästyneitä siitä että isäkin sattui heräämään näin aikaisin.

Mummaan törmäsinkin ihan elävässä elämässä Kouvolan hektisesti sykkivässä yössä (tämän vuoden toiset hjumalat, joten saatoin nähdä näkyjäkin) ja taisin tunnustautua uudelleensyntyneesti ujoksi, julkinen esiintyminen on pelottavaa. Eli mikäli rojauttamaan tarvitaan, niin harjoitus lienee paikallaan. (harjoitus ei tee mestaria, se tekee rammaksi; vanhan urheilijan sananlasku)

Ja ettei unohtuisi, onnittelut hienosta ja miehekkäästä häviöstä jalkapalloviheriöllä, laulukuorot ovat ehdottomasti mainettaan kovempia urheilun saralla.

Se että meikämandoliinoa ei ole saanut puhelimella kiinni on Soneran vika ei minun, itse harrastan yhä aktiivista vihreän luurin taktiikkaa puhelimessa, jos yhteydet vaan on reilassa. Se että minua ei näe missään on minun, ei Soneran vika (minulla on kiva koti, sisällä sopivasti lämmintä, vettä tulee hanasta ja siellä asuu vielä mukavia ihmisiäkin, miksi siis kuljeksisin muualla?).

Ja mikäli joku tykkäsi yhtä paljon kuin minä siitä pingviinienmäiskimispelistä niin tuosta osoitteesta löytyy sen lisäksi neljä muutakin pingviinien oikeuksia maahan polkevaa urheilulajia, muodostaen hulppean viisiottelun:
http://yeti3.yetisports.org/_ylympics/

Nyt Lehtomäki vaikenee, mutta vain palatakseen….
Post Reply