No huamenta
No huamenta
Ei sen kummempii, mutta poistin ne järkyttävät isot hymiöt, ja lisäsin tilalle aika annoksen pienempiä, hyvä miä! :wav:
- Lehmusmehtä
- Gurrjäsen
Onko sulla jotain isokokoisuutta vastaan, HÄH!!! Yritetään nyt muistaa vaikka isommat ovat yleensä leppoisia, niin raja se menee jättienkin sortamisessa. Vaikka yhteiskunta törkeästi harjoittaa kokorasismia tekemällä ovenkarmit, leffapenkit ja linjureiden veskit keskimittastandardien mukaan, niin toivoisi sentään yleensä niin vilpittömän ja avoimen ilmapiirin omaavan Lahtiset.comin olevan kaiken tuollaisen toiminnan yläpuolella. Täällä voitaisiin olla esimerkkinä rahvaalle ja aletaan ISOLLA joukolla (meitähän löytyy) vaatia yhteiskuntaa tukemaan roskaruokafirmojen televisiomainoksia ennen nuorison (kasvava sukupolvi) nukkumaanmenoaikoja. "Syö poika syö, sinussa se näkyy - Penan Grilli" -TVspottiin voisi palkata Samuli Edelmannin terveen nuoreen miehen näköiseksi esikuvaksi.
:scratch: :rr: :homework:
pakkohan näitä oli kokeilla!!! loistavaa toimintaa
:scratch: :rr: :homework:
pakkohan näitä oli kokeilla!!! loistavaa toimintaa
Kun Markku puhuu, kivet on hiljaa ja kuuntelee!
Kivat hymiöt
Löysin Addun kuvan :naka: noista hymiöist. Pikkujouluaika ja painit lähestyy, ohessa mielipiteeni :pottytrain2: Hämeenlinna on kulkaa kiva paikka. Ei muuta, paitsi :tongue1: Löytyihän tuolta Pulinakin :director: !
- mahtiainen
- Hinku of London
- Lehmusmehtä
- Gurrjäsen
:pottytrain5:
Tämä on minun vahvin arvaukseni omasta hymiöstä, tutun näköinen tunnelma ja värimaailma.
Tiesinhän minä ettei mies joka soittaa Jope Ruonansuuta täysillä niin että koko paku heiluu voi olla niin ilkeä että isompiaan sorsisi.
:sign12: :sign10: :pottytrain2: :love1:
ccasion4:
Tämä on minun vahvin arvaukseni omasta hymiöstä, tutun näköinen tunnelma ja värimaailma.
Tiesinhän minä ettei mies joka soittaa Jope Ruonansuuta täysillä niin että koko paku heiluu voi olla niin ilkeä että isompiaan sorsisi.
:sign12: :sign10: :pottytrain2: :love1:

Kun Markku puhuu, kivet on hiljaa ja kuuntelee!