Huomenta kaikki!! Laulu- ja soitinyhtye RAMmstAIN oli kovin hieno esitys ja kivasti pojat lauloivat välillä jopa hyvinkin vakavista aiheista. Vaikkei saksaa osaakaan niin ilmeistä ja eleistä saattoi tämän päätellä ja myös paljon muutakin. Sitä minä en ymmärtänyt että oliko tuo tulella leikkiminen tehokeino vai lieneekö ollut pojilla kylmä? Sitten minä en ymmärtänyt sitä että minkä takia ei ollut välijuontoja noinkin pitkässä esityksessä kun ei ollut käsiohjelmaakaan? Kun aina en pysynyt perässä että minkä vuoksi tuolla nyt noin tapahtuu, haluttiinko sillä kenties viestiä katsojalle jotain?
Puvustukseen oli todella paneuduttu, valkoinen essu teurastajalla sai heti teurastajan näyttämään teurastajalta ja trikoopuku uhrilla sai minut ihan sekaisin. Sitten en voinut välttyä huomaamasta että lavalla oli myös muitakin kuin esiintyjiä. Olivatko he kenties yhtyeen apureita? Nämä apurit olivat pukeutuneet valkoiseen kauluspaitaan ja mustaan kravattiin ja aina välillä he kävelivät lavan poikki vieden sieltä jotain pois tai tuoden jotain. Kysynkin nyt että olisivatko vaihdot toimineet paremmin pimeässä taustamusiikin soidessa niin ettei vaihdosta kantautuneet äänet olisi häirinneet muuten niin herkkää ja hienoa esitystä? Lavastus oli hyvin pientä, pidin erityisesti hisseistä joilla laulaja ja rumpali liikkuivat välillä ylös ja välillä alas. Pidin myös kumiveneestä ja pianistin kärrystä jolla pianisti liikkui. En tosin aina ymmärtänyt miten ja minne?!
Olisiko esitystä voitu tiivistää jostain kohtaa, välillä tuntui että esitys toistaa itseään, varsinkin kun samat henkilöt olivat lavalla koko ajan? Yleisö kuitenkin tuntui viihtyvän, osa jopa lauloi mukana. Olisiko yleisölle voitu jakaa sanat ja mikrofonit jotta heidänkin laulunsa olisi kuulunut paremmin, varsinkin kun tiedän että hartwal- areenalla on oikein hyvä äänentoisto. Väliaika oli kovin lyhyt ja pimeä, en ehtinyt edes kahvilla käydä kun esitys jo jatkui. Tämänkin ajan yleisö huusi esiintyjille ja seisoi ja taputti. Sitten yhtye tuli takaisin ja esitti vielä muutaman rallin. osan seisten ja osan istuen. Miksi, en ihan ymmärtänyt?
Luulen että pidin esityksestä, ainakin istuin typerä hymy naamallani koko esityksen ajan.
:glasses6: :glasses6: :glasses6: :glasses6: :glasses6: :glasses6:
häläpäläbälälääääääääää
- mahtiainen
- Hinku of London
Hei, jos yksi kuva vastaa tuhatta sanaa, niin periaatteessa tuo Sannan edellinen viesti vastasi 119000:tta sanaa!!!! (juu kyllä minä laskin). Mut aika jöösii että ännäkin on löytänyt tiensä kuninkaallisten joukkoon, tervetuloa! Mut arvatkaas, meikkis on ihan väsyny, pitäs lähtee rähmälleen, mutta kun ei viittis, huoh... Nomiämeen... Öitä kaikille ja pitäkäähän voorumia pystyssä vaikka tääl päässä välillä jämähdetäisiinkin liinuxin lumoihin, no v**tu Kernel Panic!! Zzz Zzz Zzz