heitä minulle
heitä minulle
pelastusrengas, j.karjalainen ja tervetuloa :tongue1:
Porukkahan lisääntyy kuin suppilovahverit viime syssyn sateis, mikä siis on mahottoman hieno juttu, kyllä tänne sekaan mahtuu :fart:
!!! SoonÄs on nyt siis viimein liittynyt porukkaan, tervetuloo oikein lämpimäst! :thumbright: Olikos teistä kukaan siellä tetskun pikkujouleis? Jos oli, niin miten meni ja sillee??? 

Iloinen oli tunnelma totta tosiaan :evilbat: ja siksipä aattelin lahtisetcomilaisilt kysellä että oliko parannusta viime vuoteen niin yhtään (ainoa suunta lienee vain ylös) sillä sitä rimaa ei tosiaan ole vaikea ylittää
ccasion9:
ccasion1: Joten antakaahan kuulua, jotta miten män???? SoonÄs, sie olit siel kuitenkii! :tool: Annas kuulua kun täti käskee

- mahtiainen
- Hinku of London
kiitokset lämpimästä vastaanotosta...
Kiitokset kaikille lämpimästä vastaanotosta 8)
Ei tässä juu vastailemaan ehdi, tällä kertaa ei vaan vahdittavana ollu Topi, vaan ilta sujui rattoisasti *ihania* musiikkiluokkalaisia :2gunfire: paimentaen Kuusankoskitalolla...
Joo, kyllähän mä olin pikkujouluissa juu... ei kyllä kukaan mitään menettänyt vaikkei läsnä ollutkaan. Tunnelma kyllä oli aluksi ihan toiveikas, mutta se latistui välittömästi, kun eräs yllätysvieras
liittyi seuraamme... Muuten ilta sujui hyvin ja silmittömältä väkivallaltakin vältyttiin eikä edes ambulanssia tarvittu. Ohessa selvitys aivnoasta illan aikana tapahtuneesta välikohtauksesta eli ei mitään vakavaa... Mahdollisia lisätietoja voi mahdollisesti tiedustella allekirjoittaneelta(siis muustakin kun omena-jutusta)...
:wav:
J
Ei tässä juu vastailemaan ehdi, tällä kertaa ei vaan vahdittavana ollu Topi, vaan ilta sujui rattoisasti *ihania* musiikkiluokkalaisia :2gunfire: paimentaen Kuusankoskitalolla...
Joo, kyllähän mä olin pikkujouluissa juu... ei kyllä kukaan mitään menettänyt vaikkei läsnä ollutkaan. Tunnelma kyllä oli aluksi ihan toiveikas, mutta se latistui välittömästi, kun eräs yllätysvieras

Code: Select all
Ainoa välikohtaus syntyi kun eräs nimeltämainitsematon valaisija ilmoitti pikkujoulunjuhlijoille juhlien kyseisessä paikassa olevan ohi ja että olisi siirryttävä muualle, tästä suivaantuneena eräs herra Holopainen heitti em. valaisijaa osaksi syödyllä omenalla...
:wav:
J