Sitte ku se mela löytyy niin myyppä se minulle.
Tuttua laulua mukaillen;Pikku Jyrkin paatista on mela pudonnut...hei kiehkumarallaa,kiehkumarallaa,kiehkumarallallei.Pikku Jyrkin paatista on mela pudonnut.minäpä laitan tähän ihan oman hymiön joka toimii yhtä varmasti kun foorumin valmis hymikset. fuck.gif
Joo, noi hymmiöt on aika metkoja ja tosi kivoja kun toimivat (voisi harmittaa jos ei ja saattaisi aiheuttaa harmitonta kuittailua Administraattorille), tässä pari uutta Jyrmylle käytettäväksi:
Mielellämmehän me sen teemme.Täytyypi varmaan alkaa jakaa vuoronumeroita koska kysyntä on oletettavasti kovaa.
:tämäkaupunkionliianpienimeillekahdelle.gif:
Onneks Kytöaho on metritolkulla eri kaupunkia kuin tarunhohtoinen kultamaa Lehtomäki, niin sovitaan vielä sentään olemaan... ikäväähän olisi jos pitkätukat joutuisivat toisiaan brutaalisti väkivaltaloimaan, siinähän taas valtakunnan työttömyys kääntyisi jyrkkään nousuun, poliisien jouduttua toimettomiksi kilometritehtaalle (siellä saisvatten puskassa istua ja tutkailla ihan rauhassa), seuraavana tietysti kaatuisi Arnold´s Donuts, eikä Hansassa haisisi enää rasvaiselle, rasvankatku ei enää huumaisi Rivieran kattoterassin asiakkaita ja he poistuisivat tajuttuaan ettei kukaan heistä osaakaan laulaa. Osallistujapulan takia lopetettaisiin Suomen tähti, Suomen lavatähti ja Iskelmätähti -laulukilipailut, eikä maikkarilla olisi enää esittää ei-mediaseksikkääseen televisionäkyvyysaikaan muuta kuin chattia ja kaikki Jyrkän leipomat rahat menisivät matkapuhelinlaskuun...
no sitten niin...miäki otan kyselyyn osaa, mutta ylläolevaan säilään mellan killarna en ees osais ottaa kantaa. :swerige:
Mutta siis kaikkien huomenna valkamassa olevien puolesta sanoisin, että jos ihtiään haluaa häpeällä ja joukkonöyryytyksellä lahjoa, on sinne vapaa pääsy katsojilla...miten harrastajien laita lie :sorvali:
Kyseisessä poppana-illassa itse kutomapuihin on tarttumassa jo jokunen mies/nais (pelimanniosaston lisäksi vielä 5-6 rojoa), mutta enpä ole portinvartijana minä, jos herra isoherra, sadanpäämies :akvavitiks: tulee meitä esim puheen pitämisellä :kimi: kunnioittamaan...jos tulet, nin sitten pipo pitää olla päässä...eihän sinuu muuten erota kaikist niist perheellisist mustapaitasist 234 -senttisistä jolpeista. :kerjäänvertanenästäni: