selavii, selavii

Viriiliä ja vapaamielistä keskustelua vakavista aiheista
Post Reply
mumma
Gurrjäsen

selavii, selavii

Post by mumma »

Kiitos kaikille teatterin pikkujouluihin osallistuneille, juhlathan suju meleko hyvin!
Teatterin urheilujaostolle vaan sellasta palautetta, että teiän ankara suoramarkkinointityyli antaa kuvan, että koripalloa ei pelata käsin vaan jänneleikkureilla. Verta, karvoja ja raakaa rakkautta...prkle!

Ja terveisii Markulle, joka EI tullut pikkujouluihin, vaan oli rilluttelemassa HOLLANNISSA samalla kun kotikaupungissa riehuu eurooppalaisitta pahin tulipalo toisen maailmansodan jälkeen.

SAMI: Onko hihaton muotipaita tallessa?! Pahoittelut että patistin melko napakoin sanoin sinuu laittamaan sen kotiteollisen taidonnäytteen reppuun, kun olit vinttaamassa sitä baarin lattialle. Mutta sillä verkkopaidalla on jo ikään kuin tunnearvoa. "Hirmu hieno, minä tykkään".

HYVÄÄ JOULUSTA KAIKILLE!

Ps. Ja kun tässä ikään kuin tekee jonkunlaista surutyötä Emmauksen hautaamisen takia, niin oli sitä eilen naurussa pitelemistä kun minuu pyyettiin KUOROON, ei tosin kamarilaulajiin, mutta kuitenkin :lol:
mahtiainen
Hinku of London

Post by mahtiainen »

Olin juu Hollannissa, joulumarkkinoilla. Samalla tuli visiteerattua Saksassa ja Belgiassa, unohtamatta Ranskaakaan. :P

Ja tulipalopaikallehan kotoa on monta kilsaa...
Any 3 for £2.00
samiel
Administrator

Post by samiel »

SAMI: Onko hihaton muotipaita tallessa?! Pahoittelut että patistin melko napakoin sanoin sinuu laittamaan sen kotiteollisen taidonnäytteen reppuun, kun olit vinttaamassa sitä baarin lattialle. Mutta sillä verkkopaidalla on jo ikään kuin tunnearvoa. "Hirmu hieno, minä tykkään".
Heh, kyllä se tallessa on... Enhän minä nyt moista neuletta mihinkään hukkaisi, edes pikkujouluhumussa... Enhän...
Ei yksi mies sotaa kaipaa...
Post Reply