JALKAA JA PALLOA
JALKAA JA PALLOA
Jalkapallokausi käynnistynee sääoloista riippuen ensiviikolla eli tiistaina 25.4.2006 klo 18.30 Kuusaan lukion kentällä, joka lienee kaikille tuttu paikka. Pelaamaan sieltä ja heti.
- mahtiainen
- Hinku of London
Ei jalkapalloa minulle kiitos...vieläkin nolottaa se Kamarilaulajilta saatu rökitys.
Tietty miä en o paras tekemää toiveita, kun en oo ees koripalloilloissa ollu, mut ulkoon ois kivempi olla esim. viirinryöstöö, pesist, tervapataa, kyykkää, kurppaa (omat!!!)...jalkapallos on ihan liikaa sit jalkaa ja sit palloo.
Minul meinaan alko kesäloma, joka kestää seuraavat 3kk, ni ehtisin kyl kisailee...mut jalkapalloa en siis ehi.
Mut joo jätän napinan. Hyväksyn teiän urheiluaktiivien lajivalinnat ja olen sitte henges mukana...ja voin joskus tulla vienosti kannustamaan kentän laidalle RÖKITÄ SE!!! :boxing: POTKASE SIT!! :protest: NÖYRYYTYSTÄ KEHIIN!! :director:
Tietty miä en o paras tekemää toiveita, kun en oo ees koripalloilloissa ollu, mut ulkoon ois kivempi olla esim. viirinryöstöö, pesist, tervapataa, kyykkää, kurppaa (omat!!!)...jalkapallos on ihan liikaa sit jalkaa ja sit palloo.
Minul meinaan alko kesäloma, joka kestää seuraavat 3kk, ni ehtisin kyl kisailee...mut jalkapalloa en siis ehi.
Mut joo jätän napinan. Hyväksyn teiän urheiluaktiivien lajivalinnat ja olen sitte henges mukana...ja voin joskus tulla vienosti kannustamaan kentän laidalle RÖKITÄ SE!!! :boxing: POTKASE SIT!! :protest: NÖYRYYTYSTÄ KEHIIN!! :director:
"I have a God-given talent. I got it from my dad."
-Julian Wakefield, Missouri basketball player
"Jos aika on aika, niin aika on aika!"
- kärttyisä katsoja teatteriesityksen viivästyessä Anjalankoskella 30.3.2008
-Julian Wakefield, Missouri basketball player
"Jos aika on aika, niin aika on aika!"
- kärttyisä katsoja teatteriesityksen viivästyessä Anjalankoskella 30.3.2008
- Lehmusmehtä
- Gurrjäsen
Ollia mukaillen, nykyiseen elämänmenoon maanantai olisi hirvittävän paljon parempi päivä kimppaliikuntaan hyvässä seurassa, reilulla meiningillä.... Yritän silti saapua joku kerta potkiskelemaan teitä ja boltsejanne, kunhan ei enää housut sotkeennu joka kerta kun vähänkin pinnistää...
:pottytrain4:
:pottytrain4:
Kun Markku puhuu, kivet on hiljaa ja kuuntelee!
Juupa juu...
"olis kyllä kiva ku pelattais jotain"
"joku muu laji ois kyllä parempi"
"no toi päivä ei kyll millään käy"
"ei mull oo verkkarei"
"mie tuun sitte kyllä kun..."
LUKION KENTÄLLÄ TÄNÄÄN OMASTA KUNNOSTA HUOLEHTIVAT
REHDIT,RAITTIIT,HYVÄNNÄKÖISET JA NUOREHKOT TOSI MIEHET/NAISET
PELAAVAT JALKAPALLOA.
Mussuttajia ei kaivata.(tai kaivataan jos ei oo tarpeeksi pelaajia.)
Ugh olen puhunut.
Hyvää kevättä.
"olis kyllä kiva ku pelattais jotain"
"joku muu laji ois kyllä parempi"
"no toi päivä ei kyll millään käy"
"ei mull oo verkkarei"
"mie tuun sitte kyllä kun..."
LUKION KENTÄLLÄ TÄNÄÄN OMASTA KUNNOSTA HUOLEHTIVAT
REHDIT,RAITTIIT,HYVÄNNÄKÖISET JA NUOREHKOT TOSI MIEHET/NAISET
PELAAVAT JALKAPALLOA.
Mussuttajia ei kaivata.(tai kaivataan jos ei oo tarpeeksi pelaajia.)
Ugh olen puhunut.
Hyvää kevättä.