Ollan solidaarisia ja äänestetään, vaikkakin olen diktatuurin kannalla, edellyttäen että diktaattori olen MINÄ.
Ja sitten kysymys: Miks miä olen Sleeve ??? Miä haluan olla THE DICTATOR.
(Mulle muuten käy periaatteessa mikä päivä tahansa)
Ai no nyt miä ymmärsin. Se on nimittäin tuolla teknisellä puolella ja hydrauliikkaosastolla sellanen putki, mihin pannaan sellanen toinenputki sisään ja sitte ne liikkuu. Nimim. en ole räätäli.
Täh ?
En ymmärrä kieliä enkä tekniikkaa joten en kommentoi addun ja sleeverin
leikkimielistä sanailua.
Mutta pelipäiväksi mulle kyllä varmaankin sopii ihan mikä vaan noin periaatteessa.
PS.Miks yks päivä parempi toista on?
Jyrki wrote:Täh ?
En ymmärrä kieliä enkä tekniikkaa joten en kommentoi addun ja sleeverin
leikkimielistä sanailua.
Mutta pelipäiväksi mulle kyllä varmaankin sopii ihan mikä vaan noin periaatteessa.
PS.Miks yks päivä parempi toista on?
Niinimäki wrote:Ollan solidaarisia ja äänestetään, vaikkakin olen diktatuurin kannalla, edellyttäen että diktaattori olen MINÄ.
Ja sitten kysymys: Miks miä olen Sleeve ??? Miä haluan olla THE DICTATOR.
(Mulle muuten käy periaatteessa mikä päivä tahansa)
Kaikki päivät käy paitsi perjantai,lauantai ja sunnuntai.
Nii tai jos alotettais pelit vasta 03.00 niin vois sitte mennä suoraan töihin,eikä tarvis lapsen hoitajakaan etsiä.Eikä siihen aikaan varmaan olisi muitakaan aktiviteetteja.Sopis varmaan kaikki päivät kaikille paitsi juopoille.
HALOO!!! SIIRTÄKÄÄ NIITÄ MUITA MENOJANNE,tai lopettakaa ne.
Hämmennetään soppaa vielä entisestään. Onko mahdollisuutta/kiinnostusta pelata kahdesti viikossa? Esim. tiistai ja torstai tms. Kohdallani muut aktiviteetit (lue: työ) voisinkin lopettaa, ei yksi työtön tällä alueella paljon tilastoita rumentaisi.
Juon alkoholia vain sen verran että sosiaaliset esteet poistuvat. Kuten puhekyky ja tajunta.
Jyrki wrote:Nii tai jos alotettais pelit vasta 03.00 niin vois sitte mennä suoraan töihin,eikä tarvis lapsen hoitajakaan etsiä.Eikä siihen aikaan varmaan olisi muitakaan aktiviteetteja.Sopis varmaan kaikki päivät kaikille paitsi juopoille.
Kukas teatterin aktiiviharrastaja sitten tulisi pelaamaan