jokos

Viriiliä ja vapaamielistä keskustelua vakavista aiheista
Post Reply
olli

jokos

Post by olli »

hainrih on virittänyt koneen ja sammy liittänyt sen verkkoon? niin ja kiitos viimeisestä. :rr: ja saara myäs. :rainbowafro:
Juon alkoholia vain sen verran että sosiaaliset esteet poistuvat. Kuten puhekyky ja tajunta.
samiel
Administrator

Post by samiel »

Juuh, ny on Hainrih linjoilla ja kovasti odotellaan milloin Hainrih ilmoittautuu, niin ja sitten tietysti odotellaan kovasti milloin kamarilaulajat esittää sen ensikesän haasteen!?!? Olisihan se kiva tietää mitä aletaan treenaamaan :D Alkaa varmaan olla aika alkaa käydä lenkillä itse kunkin, että ollaan teräskunnossa ensi kesänä, tai siis tarkoitin, että jokainen lahtiset.comilainen lisää siihen normaaliin viiden km aamulenkkiin pari ekstra kilometriä... Juuh, että silleen, addu oli pitkään hiljaa, mutta ei ole enään. Nyt on sanainen arkku taas avattu, että tälleen...
hainrih

Post by hainrih »

Johan mie tai oikeestaa samiel nää laitteistot virittänny :oops:!!!! juu kamarilaulajat haastetta mä oon intoo täynnä päästä rökittää teittii nii en tietenkää yksin meit on monta :naka: !!! Olkaa oikein ystävällisiä katotaa taas joskus vh1:köis ja pelaillaa pelei :drinking:
Post Reply