Onnea!

Viriiliä ja vapaamielistä keskustelua vakavista aiheista
Post Reply
Miau
Mäntymäen Gwynetti

Onnea!

Post by Miau »

Onnea min Apelle ja Anopille 32-vuotisen aviotaipaleen johdosta!!! :salute: :salute: :cat: :pain10: :clock: :coffee2: :computer: :duckie: :love4: :love6: :love7: :love8: :love10: :wave:
samiel
Administrator

Post by samiel »

Hassuu, meiä Iskäl ja Äitil tuli samana päivänä 32v täyteen, hurjasti onnee Teille :D Voorumi on näemmä viettäny hiljaiseloa, mutta vakaassa uskossa olen ainakin miä näin lapin reissun jälkeen, että potkua vielä löytyy ja alkaa säpinää syntymään... Voihan tietysti olla, että kaikki eivä vielä ole toipuneet voittohuumasta, eikös :shock: Juuh, lapissa oli kyllä kivaa, tuli majailtua Levillä, yritin päästä laulamaan karaokeen aikuista naista, mutta jostain syystä, vaikka oli vain "pari laulajaa" ennen minua, niin kahden tunnin odottelu ei riittänyt ja jäi sitten tarjoamatta kulttuuria lapin väestölle. Kilpisjärvelläkin tuli pyörähdettyä ja nähtyä "Mahtava Saana", kieltämättä, oli aika jöösi... Noh, paluu arkeen on koittanut nyt ja täytyypi vissiinkin alkaa puusavottaan, joten palaillaan. Onkos muuten jalkapallo ensi viikolla minä päivänä ja mihin aikaan?
Ei yksi mies sotaa kaipaa...
olli

Post by olli »

Onnea ja hip hurraa! :hello1: Kävitkö Samsung oikein Saanan laella katsastamassa maisemat, kokemuksesta sanon muillekin että kantsii. Norjaan saakka näkyy. :happy8:
Juon alkoholia vain sen verran että sosiaaliset esteet poistuvat. Kuten puhekyky ja tajunta.
samiel
Administrator

Post by samiel »

En käynyt, ei antanut oikein aika myöten, mutta ensi vuonna todennäköisesti matka suuntautuu Kilpisjärvelle, joten sitten varmaankin tulee tuo Saana valloitettua. Kilpisjärvi on hieno paikka, 101 asukasta ja yöelämäkin vilkasta "rykimäaikaan" :oops:
Ei yksi mies sotaa kaipaa...
Post Reply