JOULU TEKEE TULOAAN!!!

Viriiliä ja vapaamielistä keskustelua vakavista aiheista
Post Reply
mahtiainen
Hinku of London

JOULU TEKEE TULOAAN!!!

Post by mahtiainen »

:x-mas: :x-mas: :x-mas:
Pari kuukautta ja joulu on jo taas tullut! Nyt kun kaikki (?) alkavat jo suunnitella joulun viettoa ja lahjoja, olisi mukava kuulla mita kaikki Rakkaat Foorumilaiset ajattelevat joulusta, mitka on olleet ne mieluisimmat joululahjat ja mitka joululahjat on heitetty tarpeettomina roskikseen jo joulupaivana.... Kuka syo kinkkua, kuka kalkkuna (kuka juo kahvia, kuka juo teeta...). :painting:

Itse muistelen tietenkin kaikkia jouluja perheen parissa, mummon luona, Voikkaalla, tunnelma katossa ja joulupukki ovella (hmm, mihin se Heimo-eno katosikaan juuri silloin). Toisaalta viime joulu oli myos mieleenpainuva, taalla Woolwichissa sen vietin, suomalaista joulua vietettiin aattona ja englantilaista sitten joulupaivana. Kaikki lahjat on tietenkin kivoja :roll: paitsi pehmeat lahjat lapsena, vaarankokoiset, -variset tai -malliset vaatteet aikuisena... Muistan kun sain gorilla tossut toissa jouluna lahjaksi, olin silloin juuri lahdossa maailmalle, enpa siis niita pitanyt kertaakaan muistaakseni, siella ne jossain varastossa lienevat laatikon pohjalla. :lol:

Mutta siis, kirjoittakee asiasta. Niin tai sen vieresta. Missa kaikki ovat!?

:shock: :silly:
samiel
Administrator

Post by samiel »

Mahtiainen! Tässä maailmassa on siis yksi luotettava ihminen, joka ei jätä pulaan vaikka deutorantti pettäisi kuinka pahasti :oops: Täytyy ikäväkseni todeta, että en tiedä todellakaan minne kaikki ovat kadonneet... Onko käynyt niin että meidät on petetty? Kenties jokainen on lähtenyt ostamaan joululahjoja ja sitten unohtaneet tulla takaisin? Kenties on iskenyt kieltolaki? Noh, enivei, eletään uskossa että immeiset palaavat (tarkoittaa myös Jyrkiä, Ollia, Lehmusmetsää, Mummaa, Pulinaa ja Markkapasia) Tätä uskoa vahvistaa kyllä kovasti se, että Lahtiset.comin hovipiirtäjän sarjakuva alkaa olla enemmän kuin lähellä rakasta foorumiamme... Sitä odotellessa.... Ainiin, iskä, saat sinäkin tulla takaisin...
samiel
Administrator

Post by samiel »

Ei hitto, olihan mulla se siskokin, tule nyt sinäkin :mad:
Markku
Format Cee

Kaskummaa

Post by Markku »

Alkaa näköjään joulu lähestymään kun iskääkin kaivataan foorumille.
Aikansa kutakin ja joulun jälkeen taas palataan normaaliin olotilaan.
Pulina
"I just wanna dance, is that a crime"

Katoamistemppu?

Post by Pulina »

Huomenta!

Mie en ainakaan ole kadonnut. Päinvastoin. Vien koko ajan enemmän tilaa, joten katoaminen on päivä päivältä vaikeampaa. Viitaten Mahtiaisen joulukysymykseen; Luulen, että mun jännittävin joulu on tuleva. Lahja on jo hommattu ja paketoitu. Lääkäri sano vähän sellasta, että sen voi ehkä avata jo ennen aattoa? Tietty miten lahja itte päättää... Ajatellen lahjan tulevaisuutta, ois tietty hälle itselleen mukavampaa viettää synttäreitä muulloin kuin jouluaattona. Voi voi... Olikohan tää ajoitus nyt paras mahdollinen?
Lehmusmehtä
Gurrjäsen

:Pois on kauas tai sitten ei:

Post by Lehmusmehtä »

Mikäli pulina toivoo avaavansa paketin jo aiemmin esim. joulukuun alussa kannattaa jo marraskuun puokkivälissä aloittaa ahkera porrasjuoksu-, äkshyppely- ja saunomiskuuri niin eiköhän se siitä aikaistu. Toisaalta jos toukalle ei ole mihinkään kiire (ja jaksat kantaa), niin suosittelen lahjanavaamispäiväksi uuden vuoden aattoa, soon hienoa kun koko maailma juhlii synttäreitä. Kokemuksesta osaan sanoa että sinä päivänä syntyneistä lapsista tulee harvinaisen komeita, älykkäitä, urheilullisia ja muutenkin varsin lahjakkaita jannuja.

Syvä pahoitteluni arvon administraattorille (joka ei autoa ajaessan viitsi edes tervehtiä tai sitten minä morjenstelen täysin tuntemattomille!?!?!?) poissaolostani, tekoani en voi mitenkään puolustella ja toivonkin saavani ankarimman mahdollisimman fyysisen rangaistuksen, jooko jooko jooko??? Myös Mumma (miksi vain äiti-Kani, onko lapsenlapsesi kuolleet???) mikäli vierailet täällä, niin syvä pahoitteluni, huomasin juuri käydessä improjauksen postilaatikolla että viime torstaina olisi ollut show, varmaan huomasitkin jo etten ollut paikalla, mutta ilmoitan nyt näin mahd. virallisesti etten kykene paikalle.

PS. Koska Timo on ollut paha eikä itse osaa puolustautua, hoitakoon sotamies Honkajoki AA (ensimmäinen A tarkoittaa etunimeä Aarne, toinen kuntoisuusluokkaa) sen puolestani:

-Herra Kapteeni, sotamies Honkajoki paikalla.
-Näkyy. Mikäs valistusupseeri te oikein kuvittelette olevanne?
-Herra Kapteeni moraalin kaikinpuoleinen lujittaminen ei näinä raskaina aikoina ole pahitteeksi
-Te kylvätte tappiomielialaa. Oletteko vihollisen palveluksessa?
-Herra Kapteeni sotilaskunniani ei salli minun vastata tähän kysymykseen...
-Teidän kunnianne? Minä kunnioitan teitä sotaoikeudella, elleivät nuo halventavat puheet armeijasta ja sen päällystöstä lopu. Tiedättekö mikä tämän maan turva on?
-Herra Kapteeni, se on jalosukuinen vapaaherra, Suomen Marsalkka Carl Gustaf Emil Mannerheim.
-Aivan. Hän ja hänen armeijansa. Te olette tämän armeijan syöpäläinen. Täi, joka viihtyy vain liassa.
-Herra Kapteeni, täitä ei kuitenkaan minun käsittääkseni voi syyttää liasta, sillä sehän ei ole syy, vaan seurausilmiö. Ellen ole johdellut väärin ajatusta.
-Älkää viisastelko. Oletteko kommunisti?
-Olen keksijä. Varsinainen ammattini on kyllä ollut käpyjen keräily, mutta pidän tiedettä kuitenkin pääasiallisena elämäntehtävänäni.
-Oletteko mielenvikainen?
-Herra Kapteeni. Tälläistä kysymystä ei epäilyksenalainen voi koskaan itse ratkaista. Sen asian määrittelee ympäristö.
mahtiainen
Hinku of London

Post by mahtiainen »

Pulina, ei sin tarvi pitaa mitaa kiiretta sen lahjan avaamisen kanssa, jos vaikka tuossa huhti-toukokuussa avaisit vasta sen, tai mita mieluimmin tietenkin vaikka juhannuksena, sittenhan sita vasta juhlimisen aihetta olisikin. Odottelen viela improjaus-kiertuetta Lontooseen, jos ei nyt valttamatta keskustaan, niin vaikka sitten ihan vaan tuohon lahistolle Greenwichiin. Ja viralliset enkku-uutiset (hmm, vaikka kyllahan suomen lehdistokin kirjoittaa uutisia tasta euroopan helmesta, hih..), niin Lontoossa on suistunut kiskoiltaan kaksi metroa muutamia paivia sitten, Bleerin Tomppa oli sairaalassa (ei meidan, onneksi) sydanongelmien vuoksi, ja se amerikkalainen illuusionisti tuli lasikopista ulos 44 paivan jalkeen Thamesin varrelta. Lunta odotettavissa Skotlantiin ja urheilua, jalkapallopeli paattyi 0-1.

KIRJOITTAKAA LISAA. PLIIS. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Jyrki
Gurujäsen

kysymys

Post by Jyrki »

Mikä jalkapallo peli on ollut noin jännittävä ? ;jpggif;Manuonkakka;
Pulina

OHO!

Post by Pulina »

Mahtiainen Sie Teit Sen!!! Lasikoppitaikurin typerät sulkeutumistemput ei ole mitään kun niitä vertaa sun oveluuteen ja näppäryyteen! Jalkapallotuloksen maininta oli ovelaa; Heti tuli Jyrki kanaville takasin... Uskokaa tai älkää arvon voorumilaiset; Mie oon yrittänyt sille puhua, ettei nyt noin raskaasti tartte kapinoida sitä että naisillakin (vaimoillakin) on nykymaailmassa sana- ja foorumivapaus. Vaan mikäs se leipurin pään kääntää jollei sitten pellillinen palaneita pasteijoita?! Ja jalkapallo.

Meillä oli eilen 'paketinavausopastusta'... Ainakin toistaiseksi uskon eniten tätä neuvolatätiä. Vaikka hyviä vinkkejä sekä Lehmusmetiköllä että Hinkulla. (Avaa vasta juhannuksena... Hmmm???? Pääseekö sillä Iltiksen kanteen?) Lontoon turjake tuutko sie jouluksi tänne kotsuomeen? Tul vaan!
mahtiainen
Hinku of London

LANTTULAATIKKO

Post by mahtiainen »

Viettanen jouluni taalla Woolwichissa, olen varmaan ihan ypoyksin, Satu tulee kotomaahan, Paulilla varmaan muuta suunnitelmissa... :lol: Joten saan syoda lanttulaatikkoni yksin :P Ja kerrankos sita iltasanomissa. Ja jalkapallopeli kuin jalkapallopeli, onko silla nyt niin valia kuka pelaa... Se tais olla toi viereinen ryhmittyma, jossa Forssell(????) pelaa/pelasi... :shock:
hamma

Nyt kävi hullusti

Post by hamma »

Heipä hei minunki puolesta pitkästä aikaa! Pahoittelen syvästi poissaoloani, koottujen selitysten listaan kuuluu tällä hetkellä työt, työt, työt, koulu (alotin tossa pari viikkoa sitten etäopiskelut Markkinointi-instituutissa työn ohella), työt ja sitte sellanen pieni ex-tempore -shoppailuhetki joka johti asunnon ostoon. Valitettavaa mutta totta, Hamma naulaa viimeiset naulat arkkuunsa ens viikon perjantaina, jollon asunnon kauppakirjat kirjotetaan. Kämppä on aivan hurmaava, melkein Olavinlinnan kupeessa 1920-luvulla rakennetussa täysin peruskorjatussa puupienkerrostalossa oleva postimerkinkokonen luukku... Kesällä pääsee suoraan kämpiltä uimaan ja puutarhassa on patiokin... Sormet syyhyten Sylvi-kisun kanssa odotellaan että päästään tekemään remonttia ja ens kuun lopussa muuttoa sitten. Varmaan melkein voi kesällä kuunnella oopperaakin omalta kotopihalta! :onfire: :lol: Eiköhän se joulun vietto suju kuitenkin äitin ja isin luona Valkealassa, yhtä herttaisissa tunnelmissa kuin aina ennenkin. :) Ja nyt perjantaina kaikki joukolla ihailemaan mieskauneutta Kouvolan Divaan jossa HUNKSit iloksemme esiintyvät! :lilangel:
Pulina

Post by Pulina »

Isovatsainen täällä taas! (Mustahan on tullut aktiivinen eikö?) Eikun itseasiassa oli ihan PAKKO tulla tänne foorumin rauhaan leputtamaan hermoja... Sonera on kakka! Yritin vastailla tulleisiin sähköposteihin (joita muuten tulee ja kait lähteekin IHAN MITEN SATTUU...) ja sehän ei sitten käynytkään kuin 'elokuvissa'. Kakka! SAMIII.... Vastaa mulle ja pelasta taas kerran mun atk-hermot... Ketä voin syyttää; Soneraa, meiän konetta vai jotain virusta??? Ei lähde postit mihinkään... :evil:
Ei ihme että ihan uutisissa oli vihaisia yrittäjähenkilöitä vaatimassa Soneran päätä vadille kun mullakin meinaa pipo kiristää...

Sami gif;by-the-way... Missäs sie muuten oot? Näpyttelevää pingviiniä ei ole näkynyt aikoihin. Oletko edes osallistunut saunaäänestykseen? AINIIN.. Eiku nythä mie hokasin; Teikä listoittaa!!! Gwynet varmaan kans kun ei sitäkään ole näkynyt.... Vai ootteko sienessä? Paistaas pipareita? Avaamas ääntä? Hö...

Hamma Onnea Uuteen Kotiin! Kuulostaa viihtyisältä sijaintineen kaikkineen. Mutta mitä ihmettä ne on ne Divaan tulevat Hulkit? Voimakkaita ja vihreitä?

Ja Mahtiainen... Minkä ihmeen takia AULIS oli LONTOOSSA PELAAMASSA JALKAPALLOA??? :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
samiel
Administrator

Post by samiel »

Noniin, täytyy sanoa että tyytyväisenä totean Jyrkin palanneen armoitettuun seuraamme, täytyy jopa sanoa, että se sai minut iloiseksi, koska onhan tuo Jyrki varsin viihdyttävää seuraa (Pulina, nou komments) Niin ja sitten noista sähköposteista, se on nyt soneran pää mikä tökkii pahemman kerran, tuppaa tuo swen olemaan melkoinen riesa heille (sitä se teettää kun alkaa veljeilemään ruotsalaisten kanssa)
Siskostani minulla tulee jostain syystä mieleen television Krisse, niissä on jotain pelottavan yhteistä. Tosin Krisse ei kai tykkää vihreistä miehistä, mene ja tiedä. Mutta karmivan paljon onnea siskoseni uuden asunnon johdosta, voisiko moisesta liikkeestä päätellä, että minun siskolla olisi siellä savonlinnassa joku "hoito"? Jees ei muuta kuin kovaa ajoa...
Lehmusmehtä
Gurrjäsen

Soneralla on sukat hukassa ja ulkona on pakkasta!!!

Post by Lehmusmehtä »

Sonera tiedottaa sivuillaan sähköpostiliikenteen ongelmista:
http://www3.soneraplaza.fi/internet/tie ... 19,00.html

Voisiko piuhat olla jäätyneet???
Onko Vekaranjärven viestilinja TAAS katkaissut väärän lakun???
Millä sanamuodolla ruotsiksi annetaan "Poista kaikki" komento???
Liittyykö tämä mahd. A.lindhin vai vielä tod. näköisemmin O.Palmen likvitointeihin???
Kuka olisi niin tyhmä minun lisäkseni että olisi SoneraTelian (vai oliko se TeliaSonera, hirvee nimi jok´tapaukses) asiakas???

:?:
hamma

Post by hamma »

Eipä taida velirakas katsella idolini Krissen shöytä, sillä just eilen Krisse vieraili sen hassun ufosetän luona ja kyllähän se noista pienistä vihreistä miehistä tykkäs. Valitettavasti täytyy tuottaa kaikille pettymys ja todeta että hoitoa ei toistaiseksi ole Savonlinnasta löytyny, mutta ajattelin vähän sijoittaa kun kouluki sitoo mua tähän työpaikkaan seuraavat kaks vuotta. Että semmottista. Savonlinna kiittää ja kumartaa tältä viikolta, hauskaa viikonloppua kaikille! :lol:
Miau
Mäntymäen Gwynetti

Post by Miau »

Mie yritin Markki sinu soittaa kun kuulin, et Camdenissa oli se tuubi nurin mennyt. Tuli sellanen hirviä huiku, et sie olit kyyis ja makaat nyt Holby Citys John Doen nimellä.... Et vastannut vaikka sin Vodafonen voice mail kyllä lupas ottaa viestin vastaan. Mut en mie sille antannu! Onneks sie sit kirjottelit tänne palstalle. Helin kans oltii huolissaa!!! Haleja!!!!
Post Reply