Onnitelkaa itseänne

Viriiliä ja vapaamielistä keskustelua vakavista aiheista
Post Reply
Jyrki
Gurujäsen

Onnitelkaa itseänne

Post by Jyrki »

Hei.Olen Jyrki.37v.Löysin tällaisen kivan tarinan selatessani Sinä&minä arkistojani.
Hemaiseva nuori nainen tuli leipomoon ja pyysi 30 euroa maksavaa täytekakkua.Leipuri tuli tuotteineen ja sanoi:
- Saat tämän kahdella kympillä,jos annat minun vähän koettaa toista rintaasi(tissi).
- Hyvä on, siitä tulee halpa kakku.
Jälkeenpäin leipuri sanoi:
- Saat kakun kympillä, jos annat näpelöidä toistakin rintaasi(tissi).
Tyttö mietti vähän ja antoi periksi.Leipuri tuli rohkeaksi:
- Menköön kakku ilmaiseksi, jos saan työtää sentin verran sitä sinne.
Tyttö mietti kovasti,eikä hänen mielestään tarjouksessa ollut mitään vikaa.Leipuri sai senttinsä, mutta sen jälkeen tyttö huusi:
- oih, pane se kokonaan sisään ja anna minulle muutama Wieneri !
olli

Post by olli »

Tissit mainittu! :bounce: :bounce:
Juon alkoholia vain sen verran että sosiaaliset esteet poistuvat. Kuten puhekyky ja tajunta.
Lehmusmehtä
Gurrjäsen

Post by Lehmusmehtä »

Olen muuten kerran saanut eräästä nimeltä mainitsemattomasta Kouvostoliiittolaisesta leipomosta (radan alapuolelta, aika läheltä Sarkolan legendaarista jalkapallopyhättöä) baakelit ilmaiseksi, miettikääpä sitä. Ja mitenkäkö se tähän liittyy, no hitostako mie tiiän?

:D :D :D :D :D :D :D
Kun Markku puhuu, kivet on hiljaa ja kuuntelee!
samiel
Administrator

Post by samiel »

Lehmusmehtä wrote:Olen muuten kerran saanut eräästä nimeltä mainitsemattomasta Kouvostoliiittolaisesta leipomosta (radan alapuolelta, aika läheltä Sarkolan legendaarista jalkapallopyhättöä) baakelit ilmaiseksi, miettikääpä sitä. Ja mitenkäkö se tähän liittyy, no hitostako mie tiiän?

Kiinteästi?
Ei yksi mies sotaa kaipaa...
olli

Post by olli »

samiel wrote:
Lehmusmehtä wrote:Olen muuten kerran saanut eräästä nimeltä mainitsemattomasta Kouvostoliiittolaisesta leipomosta (radan alapuolelta, aika läheltä Sarkolan legendaarista jalkapallopyhättöä) baakelit ilmaiseksi, miettikääpä sitä. Ja mitenkäkö se tähän liittyy, no hitostako mie tiiän?

Kiinteästi?
Tissit?
Juon alkoholia vain sen verran että sosiaaliset esteet poistuvat. Kuten puhekyky ja tajunta.
Post Reply