Syksy saa
Re: Syksy saa
Joo, ja heitän haasteen muutenkin uuteen osoitteeseen. Eli pistin tuommoisen hieman viimeistellymmän version osoitteeseen http://www.lahtiset.com/shakki . Timolle tässä kohtaa sen verran, että kun pyydät muutaman siirron päästä sitä revanssia, niin pelataan se sitten tuolla uudella laudalla.Jyrki wrote:Kauhian on vaikean olosta sakin peluu täällä.jospa sitä huomenna sitte onnistuis rekisteröitymään.
Muistakaa ulkoilla...Syksy on kaunista aikaa,vähän niinkuin minäkin.
Ei yksi mies sotaa kaipaa...
- Lehmusmehtä
- Gurrjäsen
Jyke vaikutti melko innokkaalta pelaamaan sin kanssas sitä tammea, saatoin ehkä paljastuakin ettei mulla oo mitään hajua lajista. Mutta ainakin tuon ensimmäisen otatuksen aion käydä katkeraan loppuun ja viimeiseen nappulaan asti.samiel wrote:Timolle tässä kohtaa sen verran, että kun pyydät muutaman siirron päästä sitä revanssia, niin pelataan se sitten tuolla uudella laudalla.

Kun Markku puhuu, kivet on hiljaa ja kuuntelee!
ei se kato ihan niin helppoa ole se shakki...mulla on taas jotain rekisteröitymisongelmia
Vai siis pitääkö tohon uuempaan/hiemompaan shakkimeininkiin rekisteröityä uudestaan? Kun Sami sin suoramyyntiviesti ohjas minut sille vanhalla luukulle ja siihen ois nyt sanat ja salat valmiina.
Yrittääkö universumi näiden vaikeuksia kautta kertoa mulle, että tää työaika tulis oikeesti käyttää töihin
Vai siis pitääkö tohon uuempaan/hiemompaan shakkimeininkiin rekisteröityä uudestaan? Kun Sami sin suoramyyntiviesti ohjas minut sille vanhalla luukulle ja siihen ois nyt sanat ja salat valmiina.
Yrittääkö universumi näiden vaikeuksia kautta kertoa mulle, että tää työaika tulis oikeesti käyttää töihin

"I have a God-given talent. I got it from my dad."
-Julian Wakefield, Missouri basketball player
"Jos aika on aika, niin aika on aika!"
- kärttyisä katsoja teatteriesityksen viivästyessä Anjalankoskella 30.3.2008
Syksy saa
Ei se kovin helppoa ole. Sitäkin antoisampaa tosin. Työajan suhteen en uskalla sen kummemmin kommentoida, kuin että tylsää siitä tulee, jos silloin töitä tekee. Ja joo, ikävä kyllä vaatii rekisteröitymisen uudestaan, kun olen laiska säätämään.mumma wrote:ei se kato ihan niin helppoa ole se shakki...mulla on taas jotain rekisteröitymisongelmia
Tästäkin huolimatta odotan innolla haasteita tuon älyllisen kiitoksen parissa.
Timo: Pelejä pelataan se määrä, mitä minä olen sulkapallopelejä hävinnyt.
Sami is grand master of chess
Ismo Alanko on sanonu, että rökäletappio on suomen kielen rumin sana. Oisko moinen ilmaisu onomatopoeettinen (sehän kuulostaa vähän oksennuksen ja siitä seuraavan loppusyljen yhdistelmältä?) vai tietääkö kekä, mikä on rökäle?

Ismo Alanko on sanonu, että rökäletappio on suomen kielen rumin sana. Oisko moinen ilmaisu onomatopoeettinen (sehän kuulostaa vähän oksennuksen ja siitä seuraavan loppusyljen yhdistelmältä?) vai tietääkö kekä, mikä on rökäle?
- Lehmusmehtä
- Gurrjäsen
Ismo ei ole tiennyt mistään mitään sitten Sielun veljien henkisen konkurssin, mutta rökäletappion kokee tänään ruattin maajoukkue ja lajihan on Mumman mieleinen eli JALKAPALLO!!!!!!!mumma wrote:Sami is grand master of chess![]()

Syksy saa
Syksy saa, mutta silti minä lähden hommaamaan morkkiksen huomiselle Rymäkän konsertoinnin siivittämänä.
Syksy saa
Mitä hittoa. Ei ainuttakaan syytä morkkikseen. Keikkakin oli loistava, vasta puolessa välissä aloin voimaan pahoin ja piti lähteä kotiin.
seh.
Ne kun laittaa kaiken musiikkikulttuurin yhelle päivälle vuodessa, ni johan on mistä rahvaan valita!!
Että oli Seminaarimäet, Römpsä ja Kuusaa-bändi-hyväntekeväisyysillatsut samalle päivälle sovittu, niin että joutuu senaattorimuusikot repiin itteensä illan mittaan kylästä toiseen. Tokihan Sami osoitti samaa urheiluhenkeä matkaamalla kylien väliä taksilla, yksin.
Ja ollille tiedoks, niiltä meni digitaalimixeristä sähköt siinä konsertin alussa...siksi tauko...myä jo epäiltiin, että oli käsikirjoitettu se Reima-mr.Keljonkoulunnoidanmies suputtelu siellä lavalla. Eri hieno oli se Cirquedesoleil-alku
Ne kun laittaa kaiken musiikkikulttuurin yhelle päivälle vuodessa, ni johan on mistä rahvaan valita!!
Että oli Seminaarimäet, Römpsä ja Kuusaa-bändi-hyväntekeväisyysillatsut samalle päivälle sovittu, niin että joutuu senaattorimuusikot repiin itteensä illan mittaan kylästä toiseen. Tokihan Sami osoitti samaa urheiluhenkeä matkaamalla kylien väliä taksilla, yksin.
Ja ollille tiedoks, niiltä meni digitaalimixeristä sähköt siinä konsertin alussa...siksi tauko...myä jo epäiltiin, että oli käsikirjoitettu se Reima-mr.Keljonkoulunnoidanmies suputtelu siellä lavalla. Eri hieno oli se Cirquedesoleil-alku

Vai niin siinä kävi. Sama tuli mulle mieleen, että nyt semmarit tekee metallicat. Tekniikka "hajoo", valotrussit tippuu ja roudarit juoksee rytkyt tulessa pitkin kuusaa-salia. Ei tehny.
Mut onneks saatiin humppa pois huoneesta.

Juon alkoholia vain sen verran että sosiaaliset esteet poistuvat. Kuten puhekyky ja tajunta.
Kuulemma se toinen puoli ol hienompi (miks kaikki muuten aina haluu, et näin sen pitää mennä...latteutta ja paskanmakua juuriennen kotiinlähtöä, sitä kaipaan ma. Tosin miksi olla lauritähkä, edes hetken), ei nähty. Jänikselläkin on omatuntons ja häpyns.olli wrote:Vai niin siinä kävi. Sama tuli mulle mieleen, että nyt semmarit tekee metallicat. Tekniikka "hajoo", valotrussit tippuu ja roudarit juoksee rytkyt tulessa pitkin kuusaa-salia. Ei tehny.Mut onneks saatiin humppa pois huoneesta.

Nii olikii. Meidän ope on homo! Hieno esitys. Mikäs keikankeskenjättämisviirus voorumilaisia vaivaa?
Juon alkoholia vain sen verran että sosiaaliset esteet poistuvat. Kuten puhekyky ja tajunta.
No miä olin ainaki vähä niiku varkain paikal, eli siis olin Kalevi Järvisen "tyttöystävä" samoin ku kaima ja Piia.olli wrote:Nii olikii. Meidän ope on homo! Hieno esitys. Mikäs keikankeskenjättämisviirus voorumilaisia vaivaa?
En tiiä oliko Samil samat syyt kesken jättämiselle...luulisin, et ol.
Sitä kun pistetään kerran vuodessa juhliva jonottamaan alkomahoolia tiskiltä reilu puoli tuntia, niin sittenhän sitä pitää ostaa kerralla paljon ja varastoon. Arvaahan sen mitä siinä käy. Periaatteessa kai tuota Rymäkän lipun hintaa voisi yrittää pyytää Sommelolta takaisin.mumma wrote:No miä olin ainaki vähä niiku varkain paikal, eli siis olin Kalevi Järvisen "tyttöystävä" samoin ku kaima ja Piia.olli wrote:Nii olikii. Meidän ope on homo! Hieno esitys. Mikäs keikankeskenjättämisviirus voorumilaisia vaivaa?
En tiiä oliko Samil samat syyt kesken jättämiselle...luulisin, et ol.
Sanottakoon nyt kuitenkin, että sen verran hieno meininki oli pojilla päällä, että hitusen harmittaa loppukeikan missaaminen. Olisiko tämä se morkkiksen aihe?
- Lehmusmehtä
- Gurrjäsen
Sallin sinulle revanssin, olen Jalo.samiel wrote:Joo, ja heitän haasteen muutenkin uuteen osoitteeseen. Eli pistin tuommoisen hieman viimeistellymmän version osoitteeseen http://www.lahtiset.com/shakki . Timolle tässä kohtaa sen verran, että kun pyydät muutaman siirron päästä sitä revanssia, niin pelataan se sitten tuolla uudella laudalla.
- Lehmusmehtä
- Gurrjäsen
Sori Sammy jos sait vähän liian helpon voiton, mutta en voinut vastustaa kiusausta kokeilla mitä se castling-tarkoitti mitä pelilaudan alalaidassa koko ajan tarjottiin vaihtoehdoksi. Nyt tiedän, en tee toiste, ehkä?!?!Lehmusmehtä wrote:Sallin sinulle revanssin, olen Jalo.samiel wrote:Joo, ja heitän haasteen muutenkin uuteen osoitteeseen. Eli pistin tuommoisen hieman viimeistellymmän version osoitteeseen http://www.lahtiset.com/shakki . Timolle tässä kohtaa sen verran, että kun pyydät muutaman siirron päästä sitä revanssia, niin pelataan se sitten tuolla uudella laudalla.
Tuo selitys menee melkolailla samaan sarjaan, kuin minun pelivälineiden syyttely verkon jousto-ominaisuuksistaLehmusmehtä wrote: Sori Sammy jos sait vähän liian helpon voiton, mutta en voinut vastustaa kiusausta kokeilla mitä se castling-tarkoitti mitä pelilaudan alalaidassa koko ajan tarjottiin vaihtoehdoksi. Nyt tiedän, en tee toiste, ehkä?!?!

- Lehmusmehtä
- Gurrjäsen
samiel wrote: Tuo selitys menee melkolailla samaan sarjaan, kuin minun pelivälineiden syyttely verkon jousto-ominaisuuksista
Minä en selitellyt, minä pahoittelin...

Saas nähdä milloin Timo hyväksyy haasteen... On tässä odoteltu jo pari päivää.