Timo häpeä
Timo häpeä
Jo on aikoihin eletty. Timo pisti minulle viestin Facebookissa. Ollaanko nyt tultu siihen pisteeseen, että mistään toiminnasta ei joudu enään vastuuseen? Onko tämä maailma tosiaan mennyt tähän pisteeseen?
Arvon Lahtiset.com aktiivit, mitä nyt tehdään?
Arvon Lahtiset.com aktiivit, mitä nyt tehdään?
Ei yksi mies sotaa kaipaa...
Re: Timo häpeä
...huutelee ja soimaa täällä ja kuitenkin on käynyt lukemassa sen Timon viestin sieltä phazezta!? Vai saitko sähköpostiin vaan viestin, että nyt se Haapalehvästö on lähestynyt teikämannea tuon bittiraamatun kautta...ja sitten puklia ja itkua nieleskellen käyt lukemassa sen kirjoituksen, jossa Timo, tuo Kasarminmäen Lalli, ilmoittaa sulle ykskantaan, että me kaikki muut ollaan jo puolivuotta käytetty forumin sijaan sitä Google+:ssassaa tähän raapusteluun?
Ja siis palatakseni tuohon Lalli-vertaukseen. Timo, respectii sulle! Olit korottanut ääntäsi oikeassa paikassa, hos
Ja siis palatakseni tuohon Lalli-vertaukseen. Timo, respectii sulle! Olit korottanut ääntäsi oikeassa paikassa, hos

"I have a God-given talent. I got it from my dad."
-Julian Wakefield, Missouri basketball player
"Jos aika on aika, niin aika on aika!"
- kärttyisä katsoja teatteriesityksen viivästyessä Anjalankoskella 30.3.2008
Jätin tylysti lukematta moiset ala-arvoiset raapustukset kyseisen median kautta. Eemailn kautta sitä vain tuli moinen bongattua.
Noh, nyt pitää lopetella täällä ja mennä päivittämään Facebookiin viimeisin statukseni "kävin p***lla", että kukaan ei jää vaille näistä minun elämän pienistä kohokohdista. Oikea ystävähän on juuri semmoinen, kenen kanssa voi jakaa kaiken...
Noh, nyt pitää lopetella täällä ja mennä päivittämään Facebookiin viimeisin statukseni "kävin p***lla", että kukaan ei jää vaille näistä minun elämän pienistä kohokohdista. Oikea ystävähän on juuri semmoinen, kenen kanssa voi jakaa kaiken...
Muista Sami laittaa faceen raporttia myös siitä, millä eineellä olet maustanut uunissa kypsyttelemäsi kaalilaatikon...ja kuinka kauan menee, että ruoka on valmis ja kuinka nälkä sinulla nyt onkaan. Ja hei, eipäs pihdata sitäkään tietoa, että olet juuri aikeissa alkaa imuroimaan. Tärkeää on myös kertoa, mitä katsot juuri nyt televisiosta...tai että mikä viikonpäivä tänään on (joltain on sekin saattanut mennä ohi)...
Mutta ihan parasta on, jos laitat sinne tiedotteen, kun olet menossa nukkumaan, koska kaikki ystäväsi odottavat huolissaan, että eikö se poikarassu ikinä uinu...paniikissa jo pakkaudutaan autoon ja kaahataan kohti Harjun mutkia samalla kuin soitetaan 112:een, että OMG, SE EI NUKU VIELÄ!?!?! LOL
Mutta ihan parasta on, jos laitat sinne tiedotteen, kun olet menossa nukkumaan, koska kaikki ystäväsi odottavat huolissaan, että eikö se poikarassu ikinä uinu...paniikissa jo pakkaudutaan autoon ja kaahataan kohti Harjun mutkia samalla kuin soitetaan 112:een, että OMG, SE EI NUKU VIELÄ!?!?! LOL
Itseasiassa Mumma, ajattelin jakaa tusinan verran videolinkkejä minua innoittaviin musiikkivideoihin. Näin tehden kenties joku muutamasta sadasta tosibestiksestäni tykkää niistä ja voimme kokea voimakasta yhteenkuuluvuuden tunnetta seuraavan kvartaalin ajan.
Tai hmh... jos jakaisikin jonkun mukavan foton, jossa minä olen vaikka laiturilla, tai kävelemässä sisään minun autotalliin. Tai voisinhan kuvata minun fillarin ja uploadata sen minun galleriaan. Totta munassa se kaikkia kiinnostaa. Ai ei kiinnosta? Senkin hassu...
FYI: Minä lähden nyt uimaan. Päivitän sitten Faceen kauan meni.
Tai hmh... jos jakaisikin jonkun mukavan foton, jossa minä olen vaikka laiturilla, tai kävelemässä sisään minun autotalliin. Tai voisinhan kuvata minun fillarin ja uploadata sen minun galleriaan. Totta munassa se kaikkia kiinnostaa. Ai ei kiinnosta? Senkin hassu...
FYI: Minä lähden nyt uimaan. Päivitän sitten Faceen kauan meni.
aivan Sami, juuri näin
Min mielestä tää meidän forumointi on kaivannu just sitä reaaliaikaista dataa, että miiissä mennään juuuust nyt. Mitä järkeä lukea päivää myöhemmin, että miten Timo ei enää morjesta ketään, kun se pyöräilee kylillä...laitetaan se mielipaha ja äimistys tänne just sillä sekunnilla. Auto parkkiin ja mobiiliyhteys forumiin! Ja tokihan Timo päivittää siinä pyöräillessään vastauksensa, joka on kätevin laittaa esim. youtube-linkin muodossa http://www.youtube.com/watch?v=jfAbklVPu80
Ja miks täällä forumissa ei oo niitä 'tykkää' ja 'ei tykkää' -painikkeita?
kirjoitti mumma paikassa *työpöydän ääri" ...

Min mielestä tää meidän forumointi on kaivannu just sitä reaaliaikaista dataa, että miiissä mennään juuuust nyt. Mitä järkeä lukea päivää myöhemmin, että miten Timo ei enää morjesta ketään, kun se pyöräilee kylillä...laitetaan se mielipaha ja äimistys tänne just sillä sekunnilla. Auto parkkiin ja mobiiliyhteys forumiin! Ja tokihan Timo päivittää siinä pyöräillessään vastauksensa, joka on kätevin laittaa esim. youtube-linkin muodossa http://www.youtube.com/watch?v=jfAbklVPu80
Ja miks täällä forumissa ei oo niitä 'tykkää' ja 'ei tykkää' -painikkeita?
kirjoitti mumma paikassa *työpöydän ääri" ...
Timo häpeä
AFAIK nuo liketysnappulat saataisiin tännekkin, mutta IMHO ko. fiitsöri on so last season. Ja melko varmasti, jos laitetaan, niin joku alkaa ragee siitä.
- Lehmusmehtä
- Gurrjäsen
En häpeä. Hyvä asia pyhittää aina kyseenalaiset keinot. Täällä olisi kuitenkaan uskaltanut mainita sanaa jalkapallo, siitä aina sitten kuulla saa. 

Kun Markku puhuu, kivet on hiljaa ja kuuntelee!
Tuossa asiassa olet muuten Timo harvinaisen oikeassa. Sanan jalkapallo mainitseminen tällä kyseisellä foorumilla tuntuu olevan jotensakin kiellettyä. Sinällään voisi tietysti kokeilla väärinkijotettua muotoa jalka pallo, kun tuo saattaisi mennä läpi ilman nurinoita.
Tietysti, jos haluaa hakea asiaa piilomerkitysten kautta, niin voisi kokeilla sanoa vaikka "kop jalalla", tai "pallokalja". Mutta, kaikesta huolimatta kovin hienoa se mitä sanoit siellä facessa, mitä minä en lukenut, kun en voinut mennä käymään, vaikka siitä huolimatta hieman vilkaisin, mutta ihan hieman vaan, nurkan takaa ja silleen.
Tietysti, jos haluaa hakea asiaa piilomerkitysten kautta, niin voisi kokeilla sanoa vaikka "kop jalalla", tai "pallokalja". Mutta, kaikesta huolimatta kovin hienoa se mitä sanoit siellä facessa, mitä minä en lukenut, kun en voinut mennä käymään, vaikka siitä huolimatta hieman vilkaisin, mutta ihan hieman vaan, nurkan takaa ja silleen.
- Lehmusmehtä
- Gurrjäsen
Liittyen tähän kop jalalla -juttuun
, toinen uusista kop jalkailijoista
uteli onko meillä mitään yhteistä foorumia aiheesta, mistä viesti kulkisi. Muistelisin bittigurun itsensä joskus maininneen että semmoinen kop jalka -foorumi
olisi jopa hyvinkin helposti järjestettävissä. 

- Lehmusmehtä
- Gurrjäsen
Onnea eksille! Itsehän kannustan täällä.
Juon alkoholia vain sen verran että sosiaaliset esteet poistuvat. Kuten puhekyky ja tajunta.
No, mites kävi?
Juon alkoholia vain sen verran että sosiaaliset esteet poistuvat. Kuten puhekyky ja tajunta.
- Lehmusmehtä
- Gurrjäsen
Riippuu vähän näkökulmasta, mutta epäilisin 4 - 4 tasapeliä. Miestappioita taiston melskeessä pääsi syntymään, mutta vain haavoittuneita ja kadonneita.olli wrote:No, mites kävi?
Maalivahtimme on minun uusi sankari.
Jaa, no sehän on hyvä tulos. Oliko tekonurmi leikkaamatta vai mihin ne katos?
- Lehmusmehtä
- Gurrjäsen
Eilen ei ollut ollenkaan niin huono tuomari, ainakaan sillä 10 minuuttisella minkä olin paikalla. Toinen tiukkaniukka neljäneljä tasapeli...
Timo häpeä
Nyt voi olla joukkueen hengestä kovin ylpeä. Viidellä yhtätoista vastaan ja niukka tappio.
Tuomaripeli tosin taas hieman arvelutti, mikä ei tullut yllätyksenä.
Tuomaripeli tosin taas hieman arvelutti, mikä ei tullut yllätyksenä.