Minä olen morjestanut

Viriiliä ja vapaamielistä keskustelua vakavista aiheista
Post Reply
samiel
Administrator

Minä olen morjestanut

Post by samiel »

Timo... Olen jo kaksi kertaa rullaluistellut sinun lukaalin ohi käsi pystyssä tervehdykseen osoitettuna. Tästä huolimatta en ole saanut mitään vastakaikua.

Mumma, olen myös saattanut pyöräillä sinun lukaalin ohi, mutta en ole tervehtinyt, kun minulla ei ole mitään hajua missä asut. Toki jos asuinpaikkasi on Voikkaa, niin unohda koko asia, sinne en fillaroi, mutta Kuusaalla on tullut kierrettyä.

Olli... :greetings-wavegreen:
Ei yksi mies sotaa kaipaa...
Lehmusmehtä
Gurrjäsen

Re: Minä olen morjestanut

Post by Lehmusmehtä »

samiel wrote:Timo... Olen jo kaksi kertaa rullaluistellut sinun lukaalin ohi käsi pystyssä tervehdykseen osoitettuna. Tästä huolimatta en ole saanut mitään vastakaikua.
Sori, en oo ehtinyt, oon kuvannut horjuntaasi. Ensi-ilta hauskoissa kotivideoissa. :clap:

Moni fillari on päätynyt Voikkaalle ihan itsestään, ei sinne tarvi polkee. :naughty:
Kun Markku puhuu, kivet on hiljaa ja kuuntelee!
mumma
Gurrjäsen

Re: Minä olen morjestanut

Post by mumma »

Sami: Min henkinen koti on Voikkaalla, aina. Kylässä jossa kujat ovat hieman notkollansa...eikä ne koskaan vie samaan osoitteeseen. Saarekkeessa, jossa on aina lokakuu, juhannuksenakin. Polkupyörien keräilypisteessä, jossa ollaan ikuisella vappumarssilla. Joutuin vain nyt nukkumatin luo.

Ja Sami, kannattaa varoa ton Timon kanssa, jos se videoi sin morjestuksia. Se on vähän niinku molemmin puolista stalkkaamista :o
"I have a God-given talent. I got it from my dad."
-Julian Wakefield, Missouri basketball player

"Jos aika on aika, niin aika on aika!"
- kärttyisä katsoja teatteriesityksen viivästyessä Anjalankoskella 30.3.2008
samiel
Administrator

Minä olen morjestanut

Post by samiel »

Tämä pistää kyllä väistämättä miettimään, että mitä "henkinen koti" sinulle edustaa...
Ei yksi mies sotaa kaipaa...
Post Reply