Vähä jöösii ja tänkjuu

Viriiliä ja vapaamielistä keskustelua vakavista aiheista
Post Reply
samiel
Administrator

Vähä jöösii ja tänkjuu

Post by samiel »

Kiitoksia kaikille lahjaan osallistuneille! (joka muuten paitövei tuli tänään) Tässäpä on nyt melkoisen miellyttävät oltavat, kun olohuoneessa istuskelee uudessa Buffalo-tuolissa ja kirjuuttelee lahtiset.comiin, vähä jöösii sanon minä. Ensimmäiset tirsatkin on jo otettu, notta voi sanoa, että kyllä toimii!!! :wink:
mahtiainen
Hinku of London

Post by mahtiainen »

Voisitsie, kiltti Addu, laittaa mulle pari ä:tä ja ö:tä mulle tanne? Kun ne on niin lopus, etten viittis niita kayttaa.... Vaikka postissa... Kun on sulla se Buffalokin... :roll:
Miau
Mäntymäen Gwynetti

Post by Miau »

Juu totta on että mikäs täs tuolis on istues! Ja meinas toi Addu myöhästyy keikalt eilen illal ku otti sit pikku nokoset täs laiskanlinnas. Kissat vaan pääsee tonne alle ikäväst ja min hermo meinaa mennä kun pitää kytätä ettei tule päättömiä eikä hännättömiä kissoja. Tos mekenismis on näet ihan tukusat jouset, jotka taatusti katkasee yhtä jos toistakin, mikäli sinne jotain väliin jää. :roll: :roll: :roll:

Äläkä sie Markki huoli siitä kristillisest kasvatuksest, Helmi on vast viisi kuukautta vanha eikä todennäköisesti mene rippikouluun saati sitten peruskouluun ollenkaan. Toisaalta, miksei voisi mennäkin, saahan täältä pieneläinkuiskaamosta (=vrt. hevoskuiskaaja) hyvät eväät elämään. :D :D :D :D :D :wink: :wink: :wink:

Kivoi noi hymiöt. Ei paljoakaan pakkasta!!!
Post Reply